Gå til innhold

Alliance Priest søker etter guild. PvP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som sagt. Jeg spiller priest på BB for øyeblikket, men kan alltids bytte server hvis det er noen guilds som imponerer meg. Vil ikke at guildet skal være for stort i og med at det alltid blir til at ingen kjenner ingen og lite aktivitet på guildchat.

Dere må være Alliance (kan kaaanskje gå over til Horde, men da skal dere imponere meg veldig ;) ). Hvis dette høres ut som noe for dere så kontakt meg via PM eller på IRC. Kaller meg HKoN og er alltid på #wow.no @ qnet. :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer, hadde ikke du en egen guild/vært ledern av en egen guild eller lignende? mener jeg har fått med meg noe sånt.

Også burde du skifte server til Daggerspine det er der alle nordmennene er, der har du jo oss Riders Of The North, en stor koselig gjeng :p

Skrevet
Bare lurer, hadde ikke du en egen guild/vært ledern av en egen guild eller lignende? mener jeg har fått med meg noe sånt.

Også burde du skifte server til Daggerspine det er der alle nordmennene er, der har du jo oss Riders Of The North, en stor koselig gjeng :p

Jeg har vært på Daggerspine før, men det var Horde (eks-CORE medlem). Har atm en lvl 30 shaman der som jeg ikke gidder å slette.

Skrevet
CORE, dere ja, er ikke så veldig glad i CORE kan du si, kill on sight, det samma gjør de med oss, tror vi er erke fiender eller noe :whistle:

Hehe, vet at vi er erkefiender med Guardians of the Light hvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...