Gå til innhold

Hva må jeg få med meg i Bodø?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

naturopplevelser ja. men ikke så mye annet å gjøre her? hvilket grunnlag har du for å si det?..........

 

rimeli trangsynt ja. hmmmm....

 

som når eg va i millitæret så va det en søring som sporte meg serriøst om eg hadde reinsdyr :!:

 

hallo lissom.... eneste plassen eg har sedd rein va på svenskesia........

 

å tru meg har bodd et par år i vestfold ,lardal, men va bare masse køkjøring. brukte jo 2 tima på 5mil fra jobb :mad:

 

nei her nor har vi no frisk luft, fri natur (ikke rein) vi e ikke sama!!!!!!!

 

kan godt bo sørpå, men det må bli på landet.

 

men har diskutert dette så mange gang at eg gidd egentli ikke en gang tel så.....

tro ka tåkk vil. men love at du ikke hadde angra på en ferie hit opp da :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg bor på Tverlandet, to mil utfor Bodø.. har bodd her i 18 jævla år snart.. ja det er det jeg blir til sommern.. Det eneste som skiller Bodø fra andre byer er flymuseet som er ganske bra ja :thumbup:

Naturen er flott, men det er vel neppe tid for noen langtur når du er på kurs. hmm.. ellers har vi rimelig okei shoppingmuligheter(glasshuset) som er ei handlegate med glass over! genialt. Ja det var vel alt.. har ett nytt badeland som er altfor dyrt, og som suger. Nordlandshallen har ekstremt bra kunstgress..

Lenke til kommentar

Bor i Valnesfjord, ca 5mil unna bodø... En ting som du absolutt ikke må gjøre er å ta turen innom Fauske! For the love of god, dont go there!

 

Bodø er en ganske stygg by, men som alle har sagt før så er flymuseet verdt en tur innom. Flysimulatoren er et must!

Lenke til kommentar
Bodø er en ganske stygg by,

og det er ikke valnesfjord?

ehm, valnesfjord er ikke en by, det er ei bygd... Valnesfjord er kanskje ikke den peneste bygda Norge har å tilby, men noe fin natur er det. Om det er Fauske du egentlig mener, så forstår vel du ut ifra den forrige posten min hva jeg mener om den plassen.

 

Til sist: Kom ikke her å kalle Bodø en fin by, hva er det som er fint? Glasshuset er ok, men det bare pga at man har bygd et svært hus slik at folk slipper å se den fæle byen og ikke minst slippe unna den EKSTREME lukta!

Lenke til kommentar

Altså. Det er mulig jeg har blitt immun etter å ha bodd i Bodø sentrum siden jeg var to, men; Hvilken lukt? Hvis du snakker om Burøylukta (Sildoljefabrikk-lukt), så enser man den såvidt hvis det er nogenlunde sterk nordøst (vind, for de som ikke fatta det (Prøv to uker i Vadsø, sier nå jeg)).

 

Og, riktig som folk sier, det er ikke mye spesielt å "få med seg" i Bodø. Byen har vel omtrent det samme som andre små byer i Norge, altså det som er nødvendig. Det er stortsett helt greit, sånn egentlig. Bortsett fra flymuseet, da. (Ja, det er faktisk mulig å lage noe så døllt som et flymuseeum.)

 

(og hvis du mener Bodø er et høl. Ikke FINN PÅ å kjøre østover eller nordover.) Busser i Bodø er forresten ikke noe å skryte av heller, hold deg unna.

Lenke til kommentar

Er det noe ved/i Bodø jeg ikke bør gå glipp av?

Kommer jo litt ann på hvilke interesser du har..

 

Flymuseet er jo nevnt. Like i nærheten (500 meter..?) ligger jo Nordlandhallen og Badeland. Badeland er virkelig fint, åpnet rett før jul. Eller du kan ta med deg noen av de andre seminardeltagerne og dra til SAS- kjellern for et slag biljard eller noen runder med bowling. Utelivet er jo ikke det aller beste, men allikevel ganske variert. En Kopp eller Topp13 er jo rolige plasser. Hobbitten er grei. Barbeint eller Bonsak hvis du liker litt mer liv... ovs.

I en kafè i andreetasjen hos City Nord er det gratis WLAN.

 

Mulig du finner litt mer her: http://www.bodoe.com/n/v2/velkommen.shtml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...