Mr team Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 RDS radio? Mobilene i år blir knall ass, mye bra kamera og musikk spesifikasjoner, og skjermer som står i stil - oppløftende!
Fredrik Matt Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 RDS radio? Mobilene i år blir knall ass, mye bra kamera og musikk spesifikasjoner, og skjermer som står i stil - oppløftende! Jepp. vi satser på at mange gode mobiler kommer. Lenge leve mobilen Jeg kommer til å kjøpe Nokia 3230
Fragment Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 First touch: Synes telefonen ser ufattelig bra ut. Den er større i virkeligheten enn på bilder, men det synes jeg er bra. Spillene er bra og det eneste som trekker litt ned etter en dag med den er at prosessoren føles litt underdimensjonert (men dette er vel tifellet med alle s.60 v 7.0 eller hva?) Skal skrive mer etter jeg har prøvd den mer
voice- Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Har hatt telefonen siden i morges. Den har en stor, krystallklar skjerm, og jeg finner ingenting å utsette på kameraet (tross alt er det en mobiltelefon). Nummertastene og joystick er svært behagelige, og telefonen virker solid sammensatt. Der slutter gleden for meg. Untagen de allerede nevnte knapper er samtlige taster for harde, for små og rikler litt for mye på seg (det er som å ha løse tenner, du tenker hele tiden på at de en dag kommer til å dette ut). Mobilen har ikke høyttaler nok til å rettferdiggjøre polyfoniske ringetoner engang, noe som ikke er et problem siden Nokia har valgt ut verdens kjipeste toner å sende med telefonen. Utseendemessig kan jeg heller ikke si mye bra om programvaren. Menyen virker i beste fall stygg og rotete, og det finnes ingen måter å lage egne ikoner eller bakgrunnsbilde til menyen. Du får noen få valg, men disse er i beste fall å forandre ting du ser lite til uansett. Nokia har også et program til PC som skal kunne lage temaer, men dette virker ikke som det skal (i alle fall ikke på min maskin). Jeg kommer sansynligvis til å benytte meg av Angreretten her Endret 23. mars 2005 av voice-
Fredrik Matt Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 hmmm...Det hørtes ikke bra ut Men det var jo noe positivt i det. Jeg tror jeg venter med på kjøpe ny mobil.
Eirik-h Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Du klager på menyene? Det er jo den enkleste ting i verden å flytte på ikonene. Eller lage/skaffe egne temaer. Det ekke noe å klage på når det kan byttes.
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Etter å hatt min i ett døgn må jeg si meg totalt uenig med voice-. Tastene mine rakler ikke og de "svarte" knappene er helt greie om litt små. Skjermer er herlig. Så enkelt er det. Det finnes bedre skjemer, men det er så liten forskjell på 65k og 262k farger. Man har ikke bruk for mer siden øyet klarer å skille...er det ca 100k farger eller er det 80k? Menyen er typisk symbian. Litt rotete, men det fikser man lett med å flytte ikonene. Kameraet er bra til å være mobiltelefon, men jeg hadde gjerne sett en litt raskere prosessor, for det tar litt tid å ta bilder. Spillene, spesielt rally pro, er rett og slett bra. Nokia har jo aldri vært kjent for sine kjempebra høytalere, men den funker iallefall...hørt bedre. Realplayer suger.Jeg har lagt inn helix-player. Mye bedre lyd. Problemet med den er at den pauser når jeg multitasker Hvordan er ultramp3 forresten? Sånn i farten husker jeg ikke mer, men man kan laste ned series 60 theme studio HER Dette funker utmerket til meg!! Kom med spørsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan Endret 23. mars 2005 av Fragment
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) OK, hvordan lager jeg eget tema? Du tar en temafil (med SIS) og sender denne til telefonen eller bruker nokia application installer fra pc'n. Bluetooth funker som en drøm!! Ikke noe problem i det hele tatt! Program og temaer (alt funker på 3230) Endret 23. mars 2005 av Fragment
Eirik-h Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 *Fragment: Hvordan er Joysticken? Jeg er skeptisk til Joysticker...... Er den slarkete? Vanskelig å trykke ned? Ta no bilder av skjønnheten a? Og med
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Akkurat nå har jeg ikke kamera, men jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til joysticken selv. Bilder tatt av telefonen blir snart postet! Personlig går det som en drøm å bruke den. Den har litt motstand ned, slik at du ikke er "uheldig" og trykker ned, samtidlig som den er lett, men heldigvis ikke for lett å dra i sidene. Den gir ifra seg et klikk som du både kjenner og hører. Den er bittelitt glatt, men jeg må si at jeg ikke har tenkt over det før jeg trykte på den nå. Så det er umerkbart! Oppsummering: skikkelig bra joystick! Ikke noe slark der nei!
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Her kommer bildene: (Begge er tatt gjennom et vindu:)) Endret 23. mars 2005 av Fragment
Cowboystrekk Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Overraskende skarpe bilder til å være nokia, virker bedre enn 6630 sitt kamera. Hvordan er støynivået innendørs? Jeg ser at bildet i skumring begynte å få mye støy... Med nattmodus? (om det finnes?) Kan telefonen brukes som mass-storage-device? DVS at du kan bruke den som miniharddisk ala mange mp3-spillere uten å måtte legge inn programvare på pcen først? Hvordan er den praktiske batterilevetiden (150 timer standby høres lite ut når en vanlig tlf med 300 timer standby sjelden klarer mer enn 3-5 dager ved lite bruk.)
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Synes at bildene ser bra ut selv. Det virker som om støynivået blir høyt når man tar bilder innendørs. Skal poste dette senere. Tror ikke at tlf'en kan brukes som msd nei. Bruker selv blåtann så jeg har ikke testa. Men jeg tror ikke det, for da tror jeg nokia hadde brukt det i markedsføringen. Batterilevetiden vet jeg ikke enda. Klokka 07:00 dro jeg den ut av laderen og har brukt den MYE siden (jeg måtte endre alle kontaktene mine Siden klokka 14:00 har BT stått på og jeg har spillt mye. Batteriet er på (ifølge FExplorer) 47% akkurat i skrivende stund. Men alle nye mobiler har batteriproblemer. (Jeg har skrevet et innlegg om dette. søk) Jeg tror ikke at batterilevetiden er svakere enn min forlovede sin N6260, men det finner jeg jo fort ut. Jeg vil påpeke at jeg har brukt telefonen skikkelig mye, og batteriet yter ikke maks siden jeg bare har ladet opp den en gang...
tnese Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Fragment: Kan man stille inn lysstyrken på kameraet?
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Nei. Man kan dessverre ikke det. Her er noen bilder tatt akkurat nå (mørkt inne!!) med og uten nattmodus: Uten nattmodus: Med nattmodus:
Fragment Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Egentlig er jeg enig med deg, bmwm3, at pad er noe dritt. Hater padden til 6260! Bildene innendørs er ubrukelige. Så enkelt er det! men ellers synes jeg at telefonen er bra, men den piper at den vil ha strøm nå
tnese Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg sleit voldsomt med paden til 6230 hvertfall... Det er bortimot umulig å treffe rett når du bruker padden til 6230! Knødde noe voldsomt, selv om jeg har SMÅ hender Endret 23. mars 2005 av tnese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå