medlem-72200 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg holder på å installere Windows XP home edition. Og jeg må restarte, men når maskina slår seg på igjen, starter den å installere fra samme stedet.
smh Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Antar at du har tatt ut CD-en før restart? Kva er det som blir tatt om igjen?
karasjok Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg holder på å installere Windows XP home edition. Og jeg må restarte, men når maskina slår seg på igjen, starter den å installere fra samme stedet. Og det skal den også gjøre. "trykk en tast for å starte fra CD" det gjør du KUN første gangen, ved neste restart så fortsetter den der den slapp. Trykker tastaturet ved hvert restart så begynner du bare på nytt igjen. Endret 6. mars 2005 av karasjok
medlem-72200 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 (endret) A disk read error occurred Press Ctrl+Alt+Del to restart Står det når jeg skal reboote Endret 6. mars 2005 av medlem-72200
smh Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Trur du skal sjekke CD-en din. Er det mykje riper i den. Eller kanskje CD-rom stasjonen ikkje er heilt god. Endret 6. mars 2005 av smh
Chiller87 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 dette er "brent pirat xp" problemet, men du hadde kjøpe xp eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå