Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Montering av 7" LCD/TFT skjerm


Anbefalte innlegg

Har vært så genial at jeg har kjøpt DVD spiller og 7" LCD/TFT skjerm til bilen min, men har ikke snøring på hvor jeg skal sette det. Ideen var vel at den skulle skjermen skulle settes på passasjersiden, men der er det en airbag :blush:

Noen som har en idé til hvor jeg kan montere skjermen? Helst foran eller i midten :)

 

 

EDIT: La til en ting

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte på bilde av hvor jeg har plassert skjermen!! plasserte den rett over spilleren, ble drit bra det!! :thumbup:

HAHA!!! Ok :blush: Sorry! Trodde du mente at du kunne sende meg noen bilder av hvordan dashbordet ser ut :p Du kan sende det til [email protected] hvis du ønsker? Hadde hvertfall blitt veldig glad da :D

 

 

Billy Bob: Ja takk :) Hadde vært fint hvis du hadde fått tak i noen bilder og sendt til samme adresse som sastan fikk :thumbup:

Lenke til kommentar

Har en annen kamerat som ville sette skjerm i bilen sin, men ingen av oss har peiling på det her. Kjøpte spiller'n og skjermen min av en på jobben til faren min. Noen som veit? Han har satt maks pris på 2200,- Skal ikke festes i taket heller. Skal festes foran på dashbordet (i de viftene foran)..

 

EDIT: Sendt bildene sastan?

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...