værdama Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Noen sier lvl 60 er det høyeste men jeg vet ikke, har hørt at man kan komme høyre lvl men man får ikke noen nye spells..
Dʋgɢtung Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Nei, level 60 er det høyeste. I senere oppdateringer vil det komme høyere levelcap (levelgrense), og slik vil de forhåpentligvis fortsette etter hvert. Det skal vel komme noen ranks som går utenpå/over levelene, men det husker jeg ikke så mye om akkurat nå. Hvis du titter litt rundt vil det ikke være vanskelig å oppdrive informasjon om dette:)
GolfBag Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Over lvl 60 (når de kommer med dette) vil våpenkriteriene også bli avhengige av PVP-honour... er litt usikker på hvordan det blir for PVE-folk, men jeg håper for all del at de ikke kan få seg de heftigste armor-settene. Bør jo være litt bonus for å spille slik spillet er laget for.
MrLee Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 tullball.. de kaller ikke PvE serverene for "Normal" og pvp for "PvP" for ingenting Dessuten er det ikke no problem å PvPe på normal servere uansett, så den begrunnelsen er verdiløs. De økte levelcap'ene blir sannsynligvis de foreslåtte hero classes Blizzard har i planene...
Gjest member-60584 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 hero classes blir genialt. hvis det kommer da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå