Gå til innhold

trenger ny kjøling til mitt 9800pro. men hvilke?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

er ikke helt sikker om denne posten skal her eller under luftkjølingstråden. men plz, flytt den hvis den er feilplassert:

 

ok! jeg laget her i går en post angående ny CPU vifte på grunn av at vannkjølingen min bråket for mye, men jeg kjøler ned både CPU å GPU.. så jeg trenger en ny kjøleløsning til 9800pro kortt mitt også

 

har kikket litt på datakjeden.no etter kjøling å fant dette, er dette en bra kjøler? å hvordan er DB'en på den? bråker? stille? jeg vil helst ha en stillegående vifte + best mulig kjøling..

 

har som sagt et 9800 pro som den skal settes på..

 

hvis jeg går for denne, hvordan skal den festes? er det enkelt eller vanskelig ?

 

-takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si: Styr unna Vantec Iceberq4. Står på microplex at den gir fra seg 24db, men det stemmer ikke i det hele tatt. Gjetter at det er rundt 30(-35)db ihvertfall på den. Holdt på å bli gal etter den andre dagen, måtte bare skifte tilbake til original kjøler(9800PRO).

 

Har hørt at Zalman heatpipe-kjølerne skal være greie nok.

 

Offtopic:

Noen som vet målene på denne?

Lenke til kommentar
Vil bare si: Styr unna Vantec Iceberq4. Står på microplex at den gir fra seg 24db, men det stemmer ikke i det hele tatt. Gjetter at det er rundt 30(-35)db ihvertfall på den. Holdt på å bli gal etter den andre dagen, måtte bare skifte tilbake til original kjøler(9800PRO).

 

Har hørt at Zalman heatpipe-kjølerne skal være greie nok.

 

Offtopic:

Noen som vet målene på denne?

når den sitter på dekker den et pci spor

Lenke til kommentar
Her http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp 

de hadden på datakjeden også men ikke bilde

så du mener den kjøler bedre + at den er stillere ?

den kjøler vel bittelitt bedre men det er ikke noe poeng i å kjøpe en dobblet så dyr kjøler for noen få grader, når det ikke er så mye at man kan kjøre på høyere klokkefrekvens. støynivået er vel den samme (18db?).

Bråker ikke så mye......synes den er kulere en den andre også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...