Gå til innhold

To små endringer i retningslinjene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser at det står:

Ved å skrive innlegg på forumet gir du Hardware Online AS og/eller søsternettsteder en evigvarende rett til å bruke innlegget slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget.

 

Jeg har ingen ønske av at HW kan mine innlegge slik de ønsker på sine sider/søstersider, så lenge det blir angitt opphavsperson og opphavssted til innlegget.

 

speisielt angitt opphavsperson:

 

jeg vil helst være anonym når det kommer til enkelt tråder som jeg står bak. gir noen eksempler så dere skjønner hvorfor.

 

"Do-plaske-fenomenet, har dere opplevd det?"

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=461965&st=0

"Våte-drømmer. Hvem opplever dette?"

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=461901&hl=

"Hvilke sex-leker fins i hjemmet ditt?"

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=460512&hl=

Lenke til kommentar

jeg er jo registret på dette forumet lenge før denne regelen ble laget. har jeg noen gang blitt bedt om å godta de nye retningslinjene?

hvis ikke er jo denne diskusjonen urelevant for meg siden jeg aldri har akseptert dem.

 

og til de som spør om de nye reglene har tilbakevirkende virkning så har de så klart ikke det.

 

syns at reglene høres litt skeptisk ut og jeg tviler på at de har alt det juridiske på det rene her.

Lenke til kommentar

Må si jeg føler meg litt ikke tatt hånd av forumstyret. Har alltid postet på dette forumet i god tro om at det jeg skrev forble på forumet. Men som Wobokel presiserer, kan dere bruke noe av det som er privat for meg. Som tråden; Tenner du på at 2 jenter kliner?. Tror da ikke dere vil det ifra den tråden, men dere kan.

 

Jeg mister også tiltroen til at når jeg evt. en dag jeg våkner skulle ved et uhell få en IQ på 350 og skrive en super guide på hvorfor Commandore 64 er 10 ganger bedre en Xbox 1080 når det gjelder grafikkmessig, så vil den virke veldig interresant for mange. Men dagen derpå har jeg falt tilbake på 135 i IQ, da har jeg lyst til å slette den, fordi den bryter det jeg tror på. Men nei da, det kan jeg ikke da. Fordi som sagt dere har retten til å stille posten tilbake.

 

En ganske unaturlig beskrivelse, men slik kan det være. Og jeg har alltid syntes dette er et bra forum (foruten at dere kunne oppgradert til 2.1.4 m/ AJAX), men etter å ha brukt ca. 40 min på å lese denne tråden kommer jeg sikkert ikke til å poste noen revolusjonerende guider hvis ved en formodning jeg hadde lyst. Jeg kommer sikkert ikke til forlate forumet, men somnoen sa tidligere, kommer jeg også til å bli mere passive.

 

Håper dere i styret kommer til en bedre policy for forumet at når noen skulle plutselig lese en tråd som dette ikke plutselig føler seg truet. En god idé er å kreve at nye/gamle forumbrukere må lese rettninglinjene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...