Omar Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg brukt talentpointsa mine sånn at jeg kan bruke Two handed axes og maces. Men jeg får ikke equippa 2handed maces og axes. Jeg prøvde å gå til Weapon trainer i Orgrimmar (som trener 2handed axes), men jeg fikk ikke trent det. Noen som vet hva jeg må gjøre?
MalvinP Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det skal gå fint å bruke 2h med en gang du får den talenten. Det skal ikke være nødvendig å trene det.
haarod Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Ja, ta og dobbeltsjekk om talentpointet er der. Forøvrig så syns jeg det bør vøre en gratis fjerning av siste talentpoint, er irriterende og sette feil (pga. du trykker på feil) å måtte betale 1g+ for å rette opp dette..
Lacim Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Fjerning av talentpoints bør koste penger. Hvis ikke kunne folk bare endre talents hver gang de skulle gjøre noe forskjellig. Jeg har hørt at Blizzard vurderer å fjerne muligheten til å unlearne talents også. Usikker kilde tho. Eks. Assassination til PvP, Combat til Instance som rogue.
Omar Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Jeg har sjekka det tusen ganger. Jeg skal prøve å msg'e en GM ingame, men jeg tviler på at jeg får noen tilbakemelding i det hele tatt...
haarod Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Fjerning av talentpoints bør koste penger. Hvis ikke kunne folk bare endre talents hver gang de skulle gjøre noe forskjellig. Jeg har hørt at Blizzard vurderer å fjerne muligheten til å unlearne talents også. Usikker kilde tho. Eks. Assassination til PvP, Combat til Instance som rogue. Mente det ikke sånn. Men at hvis man setter et lite poeng feil (kom nær museknappen en gang på feil ) så bør det være en mulighet for å ta angre på det siste poenget. Men er helt enig med at å resette alle poenga skal være kostbart
Lacim Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja, det kan jeg være med på. Sist satte poeng bør kunne flyttes.
brillan Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Når du har den talenten trenger du ikke training, bare å begynne å bruke øksa/mace.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå