Gå til innhold

XFX 6800 ultra til 3499 eller et 6800Gt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XFX 6800 Ultra er en av de beste 6800 Ultra baserte kortene du får tak i. De er Nvidia Premium Partner (sammen med BFG Tech) og får håndplukke gode brikker før andre produsenter. XFX kortene er "overklokka" fra fabrikk, enten til 425MHz på core eller 450MHz. De er somregel VELDIG overklokkingsvennlige.

 

XFX har bare fått skryt i tester og slikt. Så jeg ville satset på det framfor hvilket som helst annet Ultra kort, og da også selvsagt GT-basert kort!!

 

Test av XFX kortet finner du HER

 

Det XFX kortet til 3499,- kostet for et par dager siden 4399,- hos MPX. Og du kan selv se hvor mye det koster hos andre webbutikker i Prisguiden (rundt 4500kr tror jeg). Så dette er et kjempebra tilbud!! Har selv bestilt et :thumbup:

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har endelig bestemt meg for å satse på XFX 6800 Ultra også. Jeg trenger en ny strømforsyning da min 350W er nok for liten. Hva anbefaler dere?

 

- Enermax 485W Noisetaker

- OCZ PowerStream 520W

- Mist 500W

 

Klarer ikke å bestemme meg. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har endelig bestemt meg for å satse på XFX 6800 Ultra også. Jeg trenger en ny strømforsyning da min 350W er nok for liten. Hva anbefaler dere?

 

- Enermax 485W Noisetaker

- OCZ PowerStream 520W

- Mist 500W

 

Klarer ikke å bestemme meg. Noen som kan hjelpe?

MIST 500W :thumbup:

 

Har selv en slik og den er dønn stabil, og sinnsykt stillegående (tror neppe du finner en mer stillegående PSU på markedet, forutom vifteløse).

Jeg hører den ikke i mitt system, og jeg har vannkjøling på hele systemet, samt HDD'er montert i gummifester og slikt, altså et veldig stillegående system i utgangspunktet.

 

HER har du forøvrig mange forumbrukere sin erfaring med MIST 500W PSU'en!

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har endelig bestemt meg for å satse på XFX 6800 Ultra også. Jeg trenger en ny strømforsyning da min 350W er nok for liten. Hva anbefaler dere?

 

- Enermax 485W Noisetaker

- OCZ PowerStream 520W

- Mist 500W

 

Klarer ikke å bestemme meg. Noen som kan hjelpe?

sjekk om strømforsyningen holder først! den gjør nok det!

 

 

jeg kjører 456\1170 på mitt XFX 6800U.

vurderer å bytte til X800XT PE, i 1600x1200 AA AF ENABLED er det visst noe vassere grunnet høyere fillrate.

Lenke til kommentar
XFX 6800GT kortet mitt går 100% stabil på 425@1,13.

så et Ultra kort vile vel klare kansje 500@1,3 med god kjøler.

(jeg har ennå ikke funtet max)

Rivatuner testet mitt Aopen GF 6800GT til 426/1155 uten å gjøre noe som helst,

tempen holder seg litt over @stock...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...