Kanetheheatsink Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hei. Noe som har plaget meg over lengere tid, er at han jeg kjøpte dataen av har delt harddisken inn i fire deler. Men hvordan kan jeg gjøre så de ikke er det lengere? Mvh. Lasse
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg regner med at du mener at du har delt inn harddisken i flere partisjoner. PartionMagic fra Symantec er et godt program som skulle klare biffen! Edit: Denne er forresten feilpostet, fordi du leter etter Programvare, du har ikke spørsmål om maskinvare. Rapportert. Endret 5. mars 2005 av @kd
Davram Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Du kan bruke diskmanager hvis du har Xp. men partisjonene bør vere tomme for data.
Admin'c Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 partition magic kan gjøre dette meddata på diskene som nevnt, men det er en risiko ved å gjøre slikt
riktig Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Uansett hva du gjør, ta backup av viktige ting. Det kan gå bra, det kan ikke gå bra.
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Uansett hva du gjør, ta backup av viktige ting. Det kan gå bra, det kan ikke gå bra. Huff, jeg glemmer alltid å skrive det i postene mine.
riktig Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hehe. Kjekk huskeregel som har reddet mange giga gjennom menneskets historie
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hehe. Kjekk huskeregel som har reddet mange giga gjennom menneskets historie Terra. Men nå begynner jeg med off topic-postinga igjen. Huff. *løpe til off topic-delen av forumet*
miCro Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hvis ikke du har mye data du vil ta vare på liggende på disken, er også enkelt og greit å legge inn Windows på nytt. Du vil da helt i begynnelsen av installasjonen få et valg om å slette partisjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå