Gå til innhold

Noen som vet om noen brae bil spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har veldig lyst på noen bra bilspill som du også kan bruke ratt og pedal til.

Jeg har ikke funnet noen skikelig brae. Er takknemlig for alle tilbakemeldinger. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stolen Spaceworld selger er så billig som det går an å få det, om det er hva du tenkte på. Ellers finnes det en drøss DIY oppskrifter på nettet, og jeg har sett en som solgte hjemmelagede bur på QXL eller noe, så veldig solide ut og kostet mindre enn hva Spaceworld skal ha for sine (i forhold) spinkle greier.

Skrevet

Street Legal Racing Redline er ganske kjekt med ratt og pedaler. Det er en del bugs i det, så du bør installere alle patchene, så blir det litt bedre. I versjon 2.1.0 er det jo mulig å kjøre med bare ramme og motor :roll:

Skrevet

Ja vet. Mye Bugs på Det pluss savene blir altid ødelagt.

Men kom gjerne med flere forslag til brae bilspill.

Skrevet
Hei

Jeg har veldig lyst på noen bra bilspill som du også kan bruke ratt og pedal til.

Jeg har ikke funnet noen skikelig brae. Er takknemlig for alle tilbakemeldinger. :thumbup:

GTR!

Lastet ned GTR demoen i går(206MB) og den er helt toppers og mer en nok å sette seg inn i før selve spillet kommer den 11. denne mnd.

Live for Speed som andre nevner er grei, men den mangler så mye fysikk at jeg ikke kan anbefale den til noen. LX4'en oppfører seg som en bil på 2 tonn og null veigrep osv osv. Når S2 kommer så kan nok mye rette seg, men inntil da så er det rett og slett ikke godt nok.

GTR derimot har virkelig fått til noe.

Bruker et Logitech Modena 360 Force ratt og det funker som en drøm.

Som demo er den helt super. Pen grafikk som ikke er veldig krevende og topp fysikk. Jeg gir denne demoen 10/10.

Prøv GTR er mitt råd!

Skrevet

Need for speed serien er å blir best uansett ;) Men jeg liker egentlig ikke undergound serien så godt da. Sjekk ut hot pursuit 2 ;)

Skrevet (endret)
Need for speed serien er å blir best uansett ;) Men jeg liker egentlig ikke undergound serien så godt da. Sjekk ut hot pursuit 2 ;)

Need for speed?

Eneste som var litt bra var Need for speed Porsche, resten er jo bare tragisk.

HP2 er jo bare helt utrolig kjip og har ingenting med bilspill og gjøre.

Endret av Machz
Skrevet

den klart beste need for speed varienten (og kanskje en eneste som er bra) er NFS Porsche Unleashed... Har du ikke spilt den, så har du gått glipp av en perle innen bilspill

Skrevet
Grand Prix Legends er vel ett gammelt PC spill ?

Jepp det er gammalt, frå 98/99. men det her ingenting å sei. Det er framleis den beste racingsimulatoren som finnes. Stort online miljø, også i Norge.

Fysikkmotoren er den beste på markedet, grafikken blir, med eit par oppdateringer konge. Hundrevis av baner klare til nedlasting (skikkelig bra banar, ikkje noko jalla greier..)

Klikk her for å screenshot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...