Elensar Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Har problem med fps'en i The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay, der det hakkar volsomt og fps'en varierar mellom 10 og 15 (av og til stoppar det heilt opp). Har alt på medium med AA og AF av. Oppløysninga er på 1024x768. Dette er veldig irriterande då det er umogleg å spele med det. Har installert den siste patchen, har også reinstallert spelet, men det hjalp ikkje. Kan det være fordi eg har for lite minne? (512mb) Specsa mine finner du i profilen...
Radial Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Husker ikke helt, men ikke bruk høyeste nivå på shader. SM3.0++ står det kanskje på? Velg neste nivå under dette.
Elensar Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Husker ikke helt, men ikke bruk høyeste nivå på shader. SM3.0++ står det kanskje på? Velg neste nivå under dette. hmm, skal sjekke det ut...
Elensar Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Husker ikke helt, men ikke bruk høyeste nivå på shader. SM3.0++ står det kanskje på? Velg neste nivå under dette. hmm, skal sjekke det ut... Eg satt det ned på SM2.0 og no har eg ein stabil fps på 60. takk for hjelpa...
Wooho Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Husk at hvis du skal ha alt på max AA, AF (i ditt tilfelle skru dette av) og ayecandy så må du bevege deg opp mot et 6800Ultra eller et x800Pro/XT. Ellers så er en rambrikke til på 512 å anbefale på det varmeste. Husk at et spill som dette krever en del ram og spessielt hvis man har Win XP(som bruker mye ram) så kan det tenkes at selve spillet for ca 256MB ram å rute med.
mr_menace Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 tror maks er sm2.0++, prøde dette: 10 fps. satte opp oppløsningen ol., satte ned til SM 2.0. og det ble HELT hakkefritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå