kanariz Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hei har nå fått meg en ny DVD spiller, (48xCD)... lurte på om jeg kan sette den inn i min Xbox. eller må jeg kjøpe en som bare passer til xbox... har bestilt en fra komplett..... (Har chippa box)
_crs_ Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Skal du lese originale Xbox plater må du ha originalt drev av de typene som Microsoft bruker. Skal du kun lese backups etc så kan du egentlig bruke hvilken som helst spiller. Du kan lese mer om hvordan du installerer her http://www.xbox-scene.com/tutorials.php?p=191|192|#192 . Trond
phnx85 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 En hvilkens som helst dvd-rom vil ikke fungere i Xbox, hvertfall ikke i MS Dashboard. Eneste grunnen til å bytte dvd-rom må være for å få en orginal Xbox Samsung spiller som han lese cd-r plater. Disse kan du kjøpe på f.eks QXL. De ligger på rundt 400-500 i pris (hvertfall de jeg har sett)
Panter Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jo, en Pc dvdrom vil fungere i en Xbox med de begrensingene som er nevnt.
phnx85 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jo, en Pc dvdrom vil fungere i en Xbox med de begrensingene som er nevnt. My mistake
Arsenal_RULES Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Så lenge du har en ny xbox, som kan lese CD-R , ser jeg ingen grunn til hvorfor og hva du vil oppnå med å skifte DVD-ROM!
raysv Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Det hender faktisk at de ryker sånn som min gjorde, da kan det være kjekt å bytte den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå