Tor15 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 en kammerat av meg har nettopp kjøpt seg ny pc fra komplett.no ! Men cs:s virker ikke. Har en god anelse at det har noe med skjermkortet å gjøre siden spillet bare plutselig stopper. Han har radeon 9600 vis jeg husker riktig. Noen som vet hva som kan være problemet?
Jabbala Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hvis du hadde postet i rette forum hadde du kanskje fått svar? Direkte URL til Counter-strike forumet
Jim Rager Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Grunnen til at han poster det her er vel at han mistenker skjermkortet Hørest ut som varmeproblermer det der du, prøv og få temperaturen ned med flere vifter på kabinettet, eventuellt la det stå åpent, er det klokket?
Jabbala Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Grunnen til at han poster det her er vel at han mistenker skjermkortet Hørest ut som varmeproblermer det der du, prøv og få temperaturen ned med flere vifter på kabinettet, eventuellt la det stå åpent, er det klokket? Oj, tenkte jeg ikke over faktisk må bare beklage i tilfelle, men ser han er ny på forumet kanskje og ikke visste av cs-forumet osv.... Endret 4. mars 2005 av Jabbala
Windoge Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Kjenn på skjermkortet, og finn ut om det er varmt eller ikke. Så vidt jeg husker har de fleste 9600 "none-pro" kort passiv kjøling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå