Gå til innhold

Goblin Engineering i Kalimdor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker usannsynlig at jeg må borti området før barrnes for å finne en goblin engineer sålenge gnome engineer er i IF. Er det noen andre av dere som har kom dere såpass langt opp at dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes det virker usannsynlig at jeg må borti området før barrnes for å finne en goblin engineer sålenge gnome engineer er i IF. Er det noen andre av dere som har kom dere såpass langt opp at dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne han?

Han er i gadgetzan, Tanaris.

Gnome engineer er dessuten også i booty bay slik at horde slipper å raide ironforge bare for å velge professionvei ^^

Skrevet

Hmm, hvordan kommer man seg enklest dit fra Booty Bay eller Menethil Harbor da? Ser jo ut som om hele Tanaris er relativt inneklemt...

Skrevet
Hmm, hvordan kommer man seg enklest dit fra Booty Bay eller Menethil Harbor da? Ser jo ut som om hele Tanaris er relativt inneklemt...

Raskeste er nok å ta båt fra wetlands til teamor (?) island og svømme derifra ned til tanaris.

Er kanskje ikke slik det er beregnet, men det er nok den raskeste for dere alliance :p

Skrevet (endret)

Du får ta båt til Menethil og gå resten om du ikke har flight-path til Thousand Needles grensa (som grenser mellom Thousand Needles og landet vest som jeg ikke husker navnet på i farta).

Endret av SEeKz0r
Skrevet

Har ingen flightpaths nei. Får grunde litt på det, svømme høres forsåvidt fristende ut. Kunne jo egentlig bare finne meg et sted å dø og så resurrecte med på kirkegården til Gadgetzan eller funker ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...