Netforce Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Synes det virker usannsynlig at jeg må borti området før barrnes for å finne en goblin engineer sålenge gnome engineer er i IF. Er det noen andre av dere som har kom dere såpass langt opp at dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne han?
brillan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Synes det virker usannsynlig at jeg må borti området før barrnes for å finne en goblin engineer sålenge gnome engineer er i IF. Er det noen andre av dere som har kom dere såpass langt opp at dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne han? Han er i gadgetzan, Tanaris. Gnome engineer er dessuten også i booty bay slik at horde slipper å raide ironforge bare for å velge professionvei ^^
Netforce Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Hmm, hvordan kommer man seg enklest dit fra Booty Bay eller Menethil Harbor da? Ser jo ut som om hele Tanaris er relativt inneklemt...
brillan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hmm, hvordan kommer man seg enklest dit fra Booty Bay eller Menethil Harbor da? Ser jo ut som om hele Tanaris er relativt inneklemt... Raskeste er nok å ta båt fra wetlands til teamor (?) island og svømme derifra ned til tanaris. Er kanskje ikke slik det er beregnet, men det er nok den raskeste for dere alliance
aboplotok Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Du får ta båt til Menethil og gå resten om du ikke har flight-path til Thousand Needles grensa (som grenser mellom Thousand Needles og landet vest som jeg ikke husker navnet på i farta). Endret 4. mars 2005 av SEeKz0r
Netforce Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Har ingen flightpaths nei. Får grunde litt på det, svømme høres forsåvidt fristende ut. Kunne jo egentlig bare finne meg et sted å dø og så resurrecte med på kirkegården til Gadgetzan eller funker ikke det?
martiva Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det funker vel ikke. Selv om du ressurrecter i Gadgetzan, så begynner du på nærmeste kirkegård fra hvor du døde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå