Gå til innhold

Ka kamera skal eg kjøpa?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Lure litt på å kjøpa eit kamera frå dei WORLD WIDE IMPORT/EXPORT folkå.. ca 14.dagars leveringstid, og "litt" amatørmessige webshop :razz: Men ca 50% pris på fleire kamera...

 

Uansett, eg har egentlig ikkje peil på digitalkamera, eg tenkte eg skulle bruka sånn ca. 2-3k på eit nokså kjekt.. bør eg bruka meir eller mindre? anbefalingar?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening er CompactFlash det beste. Dette er et fleksibelt format, hvor også dagens kameraer vil være kompatible med de kortene som vil komme i fremtiden. CompactFlash er også desidert billigst - det viktigste argumentet etter min mening.

 

Hvilket kamera du skal velge hos WWIE, avhenger helt av din egen lommebok og ditt behov.

 

Canon Powershot G1 er et glimrende kamera.

Fujifilm Finepix 6800 er mindre og mer snertent, men også et meget godt kamera.

Fujifilm Finepix 4900 har kraftig zoom på 6x, og er meget bra.

Enda kraftigere zoom har Canon Powershot Pro90is, og det har også en glimrende optisk bildestabilisator.

Mest bildekvalitet for pengene, får du kanskje med Nikon Coolpix 8800, et glimrende kamera men billigere enn de andre.

 

Til de prisene det er snakk om her, ville jeg satset på et av de ovennevte kameraene - og droppet billigkameraene.

 

Valget er vanskelig, så hvorfor ikke kjøpe et av hvert?

 

:wink:

 

Vennlig hilsen

Martin Wirak

Digitalkamera.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...