Campari Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg og en bekjent krangler intenst om hvilke spill som er hva i forhold til hverandre. Derfor vil jeg gjerne vite hva som er rett og galt. Her er tre moduler: 1. GTA GTA London GTA 2 GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Alle spillene er uavhengige av hverandre. Det er selvstendige spill og ingen såkalte "utvidelser" eller ekspansjonspakker. ---- 2. GTA - GTA London GTA 2 GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Her er alle spillene uavhenige av hverandre, bortsett fra GTA London som er en utvidelse/ekspansjon i forhold til det opprinnelige GTA. ---- 3. GTA - GTA London GTA 2 GTA 3 - GTA Vice City - GTA San Andreas I denne modulen er GTA London en ekspansjon til 1'ern, mens GTA Vice City/San Andreas er en slags utvidelse i forhold til 3'ern. ---- Så folkens, hva er rett? Eller finnes den en fjerde løsning som vi har glemt? Takker for alle seriøse svar.
Sovietpig Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 gta gta2-gta london gta 3 vice city san andreas tror jeg
Ṱormod Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Gta london har helt forskjellig grafikk fra Gta2 og er ingen "utvidelsespakke" til GTA2, den ligner ganske mye på GTA 1. Tror de 3 siste gta spillene er blitt utviklet på samme grafikkmotor, men helt forskjellige spill egentlig.
hingsten Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Alternativ 3 som er mest riktig. GTA og GTA London: hadde omtrent samme grafikken. men hadde jo ingen sammenheng. GTA 2: Mer eit fremtidsprega spill. Ny grafikkmotor. Ingen sammenheng med de foregående spillene. GTA 3, GTA:Vice city, GTA:San Andreas: Bygd på samme grafikkmotor. men alle spillene skjer på på forskjellige tidspunkt. Er ikke noen sammenheng i historien. Så alle spillene er vel uavhengige.
Bromlexl Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Alternativ 3 som er mest riktig. GTA og GTA London: hadde omtrent samme grafikken. men hadde jo ingen sammenheng. GTA 2: Mer eit fremtidsprega spill. Ny grafikkmotor. Ingen sammenheng med de foregående spillene. GTA 3, GTA:Vice city, GTA:San Andreas: Bygd på samme grafikkmotor. men alle spillene skjer på på forskjellige tidspunkt. Er ikke noen sammenheng i historien. Så alle spillene er vel uavhengige. Vil si at de siste er samenhengende. Det vil si at GTA 3 og VC har samme hovedperson og forsetter der det andre slapp. Så jeg vil på all måte si at det var sammenheng. Men en annen debatt. Jeg mener at GTA 3=70-tallet GTA VC=80-tallet GTA SA=90-tallet Nå er det noen som mener at GTA 3 er i nåtid. Noe som da jeg tar avstand fra. Hva mener dere?
gobyfly Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 GTA 3 er i nærheten av GTA SA Hvorfor ? Fordi at du treffer noen personer som var med i GTA3 i GTA SA
Campari Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 (endret) GTA 3 er i nærheten av GTA SA Hvorfor ? Fordi at du treffer noen personer som var med i GTA3 i GTA SA Meget dårlig argument. Mener alle spillene er uavhengig av hverandre... (Bortsett fra GTA London) Husker litt dårlig.. Endret 4. mars 2005 av Campari
Sovietpig Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 mener og huske at man måtte putte i gta2 og så gta london for og kunne spille
Heatsink Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) GTA 3 er i nærheten av GTA SA Hvorfor ? Fordi at du treffer noen personer som var med i GTA3 i GTA SA ja når du skal kjøre sånn bilrace i bondelandet så vil hu der Catelina stikke av til Liberty city (hvor du er i gta3) med han fyren i gta3. (er det catelina er vel med i gta3 også, husker ikke hvilken sammenheng men) gta 3 foregår vel nærmest i nåtid? Endret 5. mars 2005 av TrulZern
Cuneax Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det vil si at GTA 3 og VC har samme hovedperson og forsetter der det andre slapp. De spillene har ikke samme hovedperson. GTA3 har "Silent Guy"/"Fido"/(Claude?) mens VC har Tommy Vercetti. De er ikke samme person. GTA3 er nåtid, ikke 70-tallet. Hvorfor menes det? Først og fremst er det nåtid pga: -Bilene -Musikken -Klesstiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå