Gå til innhold

Kampsport og turnrelaterte idretter


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste jobbet med en hjemmeside. Jeg og noen venner skriver om ulike kampsporter og turnrelaterte idretter.

 

Har lagt ut en film som jeg nettopp har laget: Video klipp siden

 

Er hittil bare en film, men vi skal lage flere om ikke så lange. Har ikke fått skrevet så mye om de forskjellige idrettene enda, men det jobbes iherdig med det.

 

*emnefelt rettet*

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takker for det du. Det kommer snart flere videoer. Skal blandt annet legge ut en film av NM showet vi har i cheerleading, men venter med å legge det ut til etter NM slik at ikke alle vet hvordan det ser ut før, det kunne blitt litt dumt.

 

Tenkte jeg også skulle bruke mer tid på den neste filmen, mer triks og flere ting etter hverandre slik at det blir mer flyt i det hele. Skulle komme om ikke altfor lenge. Et par uker tenker jeg. Skal lett toppe innholdet i den første ;)

Lenke til kommentar

hvis dere skal skrive om kampsporter så hadde det vært interessant å høre det norske "undermiljøet" som deltar i FinnFight og slikt. Kjente en som gjorde det og det var heavy shit.

 

FinnFight er som K1(Kung Fu, Karate, Kickboxing..for de som ikke visste det) hvor det er veldig få regler. De som sloss mot hverandre har forskjellige bakgrunner i forskjellige kampsport og det gjør kampene veldig spennende og blodige. Denne sporten er ikke lov i Norge men i USA så er det veldig populært og går under UFC, The Utimate Fighting Championship.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...