Gå til innhold

Hvordan ser jeg hvor kald pcen er ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter lurer vel på hvorvidt det finnes en innebygd temperaturmåler på CPU slik som på HD, hvorvidt det finnes program som henter ut denne informasjonen, og hvorvidt denne informasjonen er pålitlig. Å skaffe en temperaturmåler er jo bare tungvint om dette finnes.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Vet ikke om noe annet enn at du kan skaffe deg temperaturmåler, eller sjekke CPU-temperaturen i bios. Reboot maskina/Start opp maskina, og trykk 'Delete' når det står i dos at du kan gjøre det. Deretter kan du sjekke CPU-temperaturen. Vet ikke hvordan du kommer deg fram i menyene i bios, siden jeg ikke vet hvilket HK du har. Vet ikke om du visste dette fra før...

Lenke til kommentar
han kan kjøpe seg sånn tempraturmåler som står der cd-rommen er, der det viser tempraturen på cpu, minne, skjermkort og hd

Men det var jo ikke det han(trådstarter) spurte om. Han spurte om et program som viser temperaturen. ;)

Men det står også "Hvordan ser jeg hvor kald pcen er ?" i emne på tråden.

Lenke til kommentar
han kan kjøpe seg sånn tempraturmåler som står der cd-rommen er, der det viser tempraturen på cpu, minne, skjermkort og hd

Men det var jo ikke det han(trådstarter) spurte om. Han spurte om et program som viser temperaturen. ;)

Men det står også "Hvordan ser jeg hvor kald pcen er ?" i emne på tråden.

jepp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...