t_olsen_82 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 når jeg går inn i brenne programmet mitt å skal velge filene jeg skal brenne så kommer det altid masse filer som jeg ellers ikke ser eller har tilgang til i winodws? hvorfor er det masse såne filer? kan jeg få tilgang til de på noen måte eller? noen som vet ???
Bytex Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Japp, gå på Folder Options i hvilket som helst åpent vindu, advanced, show all files. Evt på norsk "Mappealternativer/avansert/vis skjulte filer". Så trykker du på knappen for å gjøre dette i ALLE åpne folders heretter. Den er på samme sida. Det er sånn for at man ikke skal kunne slette viktige systemfiler ved å merke feil fil når man sletter ting. Er egentlig bare tull å ha på visning av alle skjulte filer, du får bare fram masse smådrit du aldri bryr deg om eller har interesse av å se på likevel (stort sett .dll filer og sånt som er uleselige i tekstform). Eller uinteressante logfiler. Med mindre du på død og liv må være så leet at du har det på bare for å ha det på. Endret 3. mars 2005 av Bitex
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hei! Jeg bruker som oftest å "rydde" litt på dataen ved å gjøre slik at filer ikke vises. Mange program legger til diverse mapper/filer i "mine dokumenter" osv. Mange av disse er nyttige men noen ikke og du har som oftest også bruk for de en gang, så da er det bare å skjule. Det er forsyrrende å se fullt av filer man til vanligvis ikke trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå