Gå til innhold

Omtale av Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)


Anbefalte innlegg

I bunn og grunn tror jeg den diskusjonen går ut på hvorvidt kameraet er med på å gjøre MGS til MGS. Alle spill har jo sine små vrier og sin stil som gjør at folk elsker/liker det godt. Jeg mener bestemt at kameraet i MGS ikke er en slik faktor, det er heller fokuseringen på kuttscener, dialoger og den filmatiske vrien som gjør MGS spesielt.

Jeg tror det er en slik faktor. Jeg føler i alle fall selv at kameraet er med på å få spillet til å føles som en film. Folk sier at Max Payne føles som en film også, men det er jeg strengt uenig i. Hvorfor? Kameraet. Du kan gjerne si at du føler deg like kul som en filmhelt, men helhetlig oppleves det som et spill. Hverken kuttscener eller kompliserte historier kan endre på det.

 

La oss bare slå oss til ro med at vi mener forskjellig. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...