Gå til innhold

Apple iPod mini 2 generasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting, jeg bruker nå spillelister i ITunes, som jeg deretter overfører til IPod. Det er et problem, og det er at det faktisk er mulig å legge samme sangen flere ganger inn i spillelisten. Bare prøv selv. Vet dere om en funksjon som sjekker at flere sanger ikke ligger flere ganger i spillelisten?

 

Synes dette blir litt plundrete faktisk, skulle heller ønske at jeg jeg kunne legge alle filer som skal på Ipod i en mappe på pc, og når jeg så starter pc, så blir Ipod oppdatert automatisk. Har dere funnet en slik funksjon?

Lenke til kommentar

Fy faen for en rå spiller denne nye Ipod Mini er! Jeg kan rett og slett ikke fatte at noen kan anbefale Creative Zen Micro fremfor denne! Creative Zen Micro var klumpete og av plast, Ipod Mini er elegant i metall. Micro'en var treig i menyene, og touchpad'en var overfølsom, så det var nesten så man gruet seg til man skulle bruke den. Batterikapasiteten var bare noen timer, og skulle jeg skifte sanger, tok det gjerne en 2 sek før neste sang begynte.

 

Er det noe jeg savner på min Ipod, er det beskyttelsesgreie på undersiden for at støv og sånt ikke skal komme inn der jeg setter inn USB-kabelen

Endret av tommy18
Lenke til kommentar
Jeg finner min nå. Søker på www.tnt.com , og skriver inn sendingsnummeret. Den ble registrert i Eindhoven (Nederland) kl 14 i dag. Håper den kommer til Oslo i morgen

Bestilte ipod mini 6GB den 7.3. Har fått mail om at den ble sendt den 10.3, men klarer ikke å bruke trackingen på TNT websiten. Kan dere si hvor dere fant/hvilket nummer dere oppgir hos TNT?

TNT websiten aksepterer ikke noen av numrene jeg har prøvd. Jeg har prøvd referansenummeret i Apple mailen og numrene en får opp her: https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope, både på første siden og shipment status siden en kan klikke seg videre til (den med de grønne symbolene øverst).

 

Skal forøvrig bruke ipoden i bilen med en ICE>link plus pakke som gjør at jeg kan styre ipoden med originalspilleren i bilen.

Lenke til kommentar

Spectre, du har fått en mail hvor det står ordrenummeret ditt og "Shipment Notification" i emnefeltet.

 

i femte linje i den mailen står det "our shipping reference number is:" nummeret bak dette limer du inn hos tnt.no, kryss av for refferanse, ikke sending.

Endret av sir_enzo
Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Det er den mailen jeg fikk 10.3 ja:

Subject: W7659xxxx  Shipment Notification

 

......

 

Your web order reference number is: W7659xxxx

Your shipping reference number is: 801921xxxx

(Har byttet ut de siste numrene med x)

 

Har prøvd det nummet, og prøvde igjen nå, men får bare 'ikke funnet' melding hos tnt (prøvde både sending og referanse).

Endret av Spectre
Lenke til kommentar
Bestilte min sent på kvelden den 10.4,og i dag (14.4) har den havnet i hendene på TNT. Så nå håper jeg at jeg får den levert her nede på Sørlandet innen påske.

MÅ jo bare kommentere at vi har mars, som månede nr. 3, og ikke april nå da :p

Endret av curud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...