Gå til innhold

Spille uten kredittkort?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Du kan taste inn et random siffer i kredittkort feltet for å få opprettet kontoen. (skal gå fint med 1111-1111-1111-1111 e.l) Når kontoen er opprettet kan du bruke koden fra såkalte gamecards for å betale månedsavgiften.

 

Blizzard har selv godt ut med denne informasjonen. Så det skulle være helt trygt og lovlig. (Dere kan selv sende en mail til Blizzard om dere ikke tror meg :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Etter den første gratismåneden...trekke det automatisk da? eller kan man gå over til gamecard?

Siden det er en gratis måned, blir det ikke trekt noe da selv om jeg valgte "en måned"?

Lenke til kommentar

Men er det sikkert at gamecardsa kommer ut i morgen?

Jeg ringte nemlig EB-Games i porsgrunn, og der sa de at de ikke hadde fått inn korta.

De trodde at salget kunne bli utsatt ! :ohmy:

 

Det er faktisk meget forvirrende, noen steder står det 4 mars, på f.eks cdon.com står det 25 mars, og på gamezone.no står det 15 mars.:confused:

 

Hvis gamecardsa blir utsatt, så trur jeg at jeg vil vurdere Zlash sitt forslag.

Tror du dette er mulig får å få den første gratis måneden da, og heller bytte til gamecards?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har nettopp sett i Spaceworld baldet. Og dere har de fått in Game card. :) Skal kjøpe det i helgen tenkte jeg.

Var innom Spaceworld her i Trondheim i dag og de hadde ikke fått inn noe, de får nok inn en gang i neste uke sa de.

 

 

Men angående den gratismåneden. Er det slik at siden jeg valgte å betale for en måned med Visa, kan jeg da spille 2 måneder da den ene er gratis??

Lenke til kommentar
Har nettopp sett i Spaceworld baldet. Og dere har de fått in Game card. :) Skal kjøpe det i helgen tenkte jeg.

Var innom Spaceworld her i Trondheim i dag og de hadde ikke fått inn noe, de får nok inn en gang i neste uke sa de.

 

 

Men angående den gratismåneden. Er det slik at siden jeg valgte å betale for en måned med Visa, kan jeg da spille 2 måneder da den ene er gratis??

vel, snakket med Spaceworld i Fredrikstad og de sa at de fikk det inn på mandag eller tirsdag.

 

Og angående den gratismåneden. Du har 1 gratis månde uansett hvilken betalings måte du bruker. Du må ikke spille i 2 måneder før du kan bytte om til noe annet. fordi du har ikke betalt for den 2 månden. Du begynner å betale etter at gratis måneden er over.

 

Og når jeg opprett kontoen min. Så skrev jeg bare inne 11 siffer og det funket. =) Så tenkte jeg skulle bytte til Game Card før måneden hva over.

Endret av Smog125
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du begynner å betale etter at gratis måneden er over.

 

Og når jeg opprett kontoen min. Så skrev jeg bare inne 11 siffer og det funket. =) Så tenkte jeg skulle bytte til Game Card før måneden hva over.

Altså det blir trekt penger fra kortet etter 2 måneder når jeg valgte å betale for en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nei, det blir tenkt fra kortet på førsten av den andre måneden. Da gratis måneden er over.

 

Endelig har de gjort ferdig kontoene =)

Trekt fra kortet etter den første måneden/i begynnelsen av den andre? Det er jo slik at det ikke blir trekt noe før den siste dagen, men er det sånn at man får spille enda en måned etter det er trekt da?

 

(Beklager at jeg ikke skjønner dette helt. :blush: )

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg brukte mit visa electron til å regge en konto !

Så du trengt ikke kredit kort nå jeg registrerte den 11 februar. Bare visa electron.

Som The_Zombie sa. Hvordan i granskauen fikk du til det? :dontgetit: er ikke kort nr på mitt electron. Sux BIG time! For nå er det søndag, å spaceworld er stengt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...