alsvik Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg endra oppløsninga til 1280x960 å da klikka heile skjermen, så kom d noen rare farger så stod d noe om "Out of frequency, Power management" å så teller den ned fra 20, så slår skjermen seg av! Går det an å bytte graffik innstilingene i WoW mappa uten å gå inn på spillet? Endret 2. mars 2005 av alsvik
brillan Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Gjør det sikkert, er på skola nå så kan ikke finne hvor i registeret det står. Du kan jo ta et reodorfelgentriks å starte i window mode med cosmos eller window parameter i snarveien
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 WoW klikka her om dagen og nå når jeg skulle spille igjen så ser jeg det i 1st person !! hva skal jeg gjøre for å få det vanlig igjen ?
Kasp Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 WoW klikka her om dagen og nå når jeg skulle spille igjen så ser jeg det i 1st person !! hva skal jeg gjøre for å få det vanlig igjen ? Scrolle ut kanskje?
neb Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 jeg får black screen en gang hver 1-2 time. Skikkelig irriterende. spillet henger seg, så går det kansje 10 sek før bildet kommer tilbake igjen. Det Verste er hvis det henger seg midt i en kamp mot en som er høyere lvl enn meg! ahh.. dritt! litt frustrert
Fat_ASS Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) WoW klikka her om dagen og nå når jeg skulle spille igjen så ser jeg det i 1st person !! hva skal jeg gjøre for å få det vanlig igjen ? Off Topic: er det ikke førsteperson som er standard i spilet?? trodde det var et førsteperson spill eller må man se ovenfra å klikke seg rundt med musa slik som med NWN å BG2?? Endret 3. mars 2005 av Fat_ASS
thomassit0 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) nope, er 3dje person. du kan bevege deg ved å holde begge museknappene inne eller ved å bruke WASD \ pilknappene. Endret 3. mars 2005 av 2mass
Fat_ASS Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Neeeeii!! hadde seriøse planer om å kjøpe det da jeg trodde spillet var et førstepersonspill... Liker 1ste person spill bedre da jeg lettere lever meg inn i figuren å omgivelsene! kjipt å gå som en fuggel over fyren man liksom skal spille! Kan man ikke gå i det hle tatt i førsteperson??
Rookie_NO Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Neeeeii!! hadde seriøse planer om å kjøpe det da jeg trodde spillet var et førstepersonspill...Liker 1ste person spill bedre da jeg lettere lever meg inn i figuren å omgivelsene! kjipt å gå som en fuggel over fyren man liksom skal spille! Kan man ikke gå i det hle tatt i førsteperson?? Joda, bare å scrolle helt inn det... Da ser du gjennom øya. Men vanskelig å få med seg alt som skjer rundt en da.
Fat_ASS Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Joda, bare å scrolle helt inn det... Da ser du gjennom øya. Men vanskelig å få med seg alt som skjer rundt en da. Ah...det viktisgste er muligheten for å kunne gå i 1ste person! Vis jeg kommer til noen omgivelser jeg synes er ganske fine så liker jeg å gå inne i personen...Feks i skogen med masse trær å i byer å sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå