Gå til innhold

spørsmål om V9999 6800 Gamer edition


Anbefalte innlegg

Jeg skal hente et ASUS V9999 6800GT gamer edition på postkontoret i morgen og har noen spørsmål om den:

 

1: hvor rask er den i forhold til standard 6800GT?

 

2: hva er strømkravene?

 

3: Hvor bra kjøling har den?

 

svar mottas med takk :)

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er så veldig mye bedre en et "vanlig 6800gt" hvis det er det i det hele tatt.

Men jeg vill ikke anbefale deg å mase, og spesielt ikke med "?!?!?!"

beklager maset men jeg lagde posten i går og hadde ikke fått noen svar, dessuten skal jeg hente den i dag.

uansett jeg lurer på om den er raskere ELLER treigere enn en vanlig 6800GT, og i så fall hvor mye

 

edit: fjernet !?!?! fra 2. post :)

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
skrev litt leif :blush: det heter 6800 Gamer edition (IKKE GT)

I test ser det ut til å yte nokså likt vanlig GT men fra 10% lavere til helt identisk. Jeg ville nok uansett forsøkt å åpne pipelines med rivatuner får du åpnet dem har du nemlig et fullverdig 6800 Ultra.

:omg: virkelig?? fins det no guide eller noe eller??

Lenke til kommentar

Har flere kompiser som har gjort dette, å faktisk ingen enda som ikke har klart å åpne alle 16 pipelines'ene. Har 6800Ultra selv så jeg vet ikke hvordan man gjør det, men etter det jeg har blitt fortalt så er det en enkel sak å teste. Sikkert noen her på forumet som har gjort det, som kan legge inn en liten guide på det her. En annen ting også som jeg lurer på. Kan man bare flashe 6800GamerEdition med en 6800Ultra bios? Får man da alle 16 pipelines'ene. Ville testet med RivaTuner først, men hvis det funker er det jo mye greiere å bare flashe kortet enn å bruke RivaTuner hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...