Gå til innhold

Problemer med steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Har et problem med steam. Når jeg registrerte HL2n min gikk alt helt fint, men så måtte jeg formatere. Etter formatering la jeg inn HL2 helt vanlig og jeg skulle registrere produktet. Da fikk jeg beskjed om at keyen allerede var i bruk...Så nå får jeg ikke brukt denne da eller???? Hva skal jeg gjøre for å få spillt igjen? Irriterende :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
du registrere keyen bare en gang. du må logge deg på med steamkontoen. brukernavn og passordet som du la inn keyen på

Aha...har en fra før også men husker den ikke!!!FAEN!!!! Hvordan finner jeg igjen kontoen min???

Skrevet (endret)

hmmm. har ikke steam akkurat her. men du skrive inn mailen du reigstrerte den på og så må du velge at du har mystet passordet. Og så får du vel kontroll spørsmål opp. Svarer på den og så vil passordet bli sendt til den mailen du registrerte deg på

Viss du har glemt ALT av og har 0 mulighet å finne det ut så prøv å ta bilde av hl2 pakken og cdkeyen og send mail til hl2 folka og spør de om de har mulighet å finne ut av det

Endret av XeLix
Skrevet
hmmm. har ikke steam akkurat her. men du skrive inn mailen du reigstrerte den på og så må du velge at du har mystet passordet. Og så får du vel kontroll spørsmål opp. Svarer på den og så vil passordet bli sendt til den mailen du registrerte deg på

Viss du har glemt ALT av og har 0 mulighet å finne det ut så prøv å ta bilde av hl2 pakken og cdkeyen og send mail til hl2 folka og spør de om de har mulighet å finne ut av det

Skal prøve å huske....Steam er et irriterende system....Battlenet opplegget burde vært innført på flere online spill

Skrevet

hehe. enig med steam :p

Har som regel bare problemer med det.

Men når det først funker så funker det fjell.

Men har opplevd en del ganger at favoritt listå mi med servere forsvinne.

Men en reinstall trur jeg kan fikse det.

Tar jo år og dag å laste ned alt igjen da :p

Skrevet
Steam er helt greit det når du blir vant med det. Så lenge du klarer å huske brukernavn/passord da..hehe

Ikke så vanskelig du nå....hehe... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...