Gå til innhold

Splinter Cell 3 - data2.cab er korrupt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lastet ned Splinter Cell 3 demoen fra utrolig mange plasser, FileFront, Gamershell, Worthgaming og Pcgamessource er de jeg kommer på. Har lastet ned 2 ganger fra FF btw. Men hver eneste gang får jeg en melding om at det er "CRC feil i data2.cab". Og det er samme fila hver gang. Har lastet ned med både Opera og Firefox, med Opera stopper den før den er ferdig, Firefox får den ihvertfall ned, men da er det data2.cab det er noe feil med igjen. Tror jeg har prøvd med IE også, er ikke helt sikker. Har akkurat lastet ned fra FileFront, og har slått av alle programmer som bruker Internett, inkludert firewall, men samme forbanna melding. Er det noen som vet hvor feilen faktisk ligger, det er jo mange andre som ikke har hatt problemer!

Kan jo også nevne at jeg har lastet ned mange andre filer som jeg har lastet ned før, samme server, som fortsatt har CRC-feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis av meg har samma problem. Når vi kommer til store .cab filer blir de nesten alltid korrupte. Og dette er med install filer som fungerer på min pc. Det er sannsynligvis noe galt med pcen din... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...