Gå til innhold

Opera 8.0 beta 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at noen poster det her, det er sikkert noen som har oversett den. Personlig så vil jeg vente til den ferdige versjonen kommer ut før jeg installerer den på pcn min. Håper jeg ikke må vente altfor lenge da...

Skrevet

dan1nel: det er ikke noe galt i og installere Beta, men du må kunne regne med at du får noen krasjer i programmet siden at programmet ikke helt er ferdig enda. det er jo en grunn til at det heter BETA. hvis det ikke hadde vært bugs og sånn i en beta versjon så hadde det aldri fått navnet BETA, men retail.

skjønner? inntil den virkelige versjonen av Opera 8.0 kommer så bruker jeg Firefox 1.0.1 mye bedre den etter min mening iallefall.

• 2 uker senere...
Skrevet
inntil den virkelige versjonen av Opera 8.0 kommer så bruker jeg Firefox 1.0.1 mye bedre den etter min mening iallefall.

Vel, har du prøvd beta 2 da? ;)

Kan jo nevne at preview 1 er ute for mac også (se sig). Den er iallefall mye mer stabil enn 7.54, selv om det er en beta. :thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg kjører Opera 8.0 beta2, i både linux (Fedora3) og winXP.

Etter det jeg har erfaret så er denne mer stabil, og kan åpne flere internettsider enn 7.54(f.eks gmail)...

I tillegg er denne mye tryggere en 7.54. Den stopper sider som er phirsa.

For å få norsk språk, så er det bare å legge inn en norsk språkfil fra 7.54.

Opera.com vet ikke når den blir ferdig, mye tyder på at det vil ta lang tid til...

Annbefales :thumbup:

PS: Jeg liker opera bedere en firefox

Edit: Update

Endret av Navitas87
Skrevet

ehm, kommer med et ganske dumt spørsmål egentlig. Jeg installerte en BETA av 8'ern, men husker ikke om det var 1'ern eller 2'ern .. I "About Opera" står det: Version 8.0 Build 7483 .. Mer står ikke det.. Noen som kan hjelpe?

Skrevet
ehm, kommer med et ganske dumt spørsmål egentlig. Jeg installerte en BETA av 8'ern, men husker ikke om det var 1'ern eller 2'ern .. I "About Opera" står det: Version 8.0 Build 7483 .. Mer står ikke det.. Noen som kan hjelpe?

Det er beta 2, ja.

Skrevet (endret)
En litt morsom ting jeg leste på internett:

Opera bruker under halvparten så lang tid å laste ned http://www.getfirefox.com som Firefox bruker.

Prøv selv. I mitt tilfelle brukte opera ca 3,4 sekunder, mens Firefox brukte 8 sekunder på å laste sin egen hjemmeside :!:

Hihi. Ondt, men bare for "laughs" da.

Opera v8.0 betaene er forresten bedre enn v7.54 på alle områder, også stabilitet. Iallefall min erfaring. ;)

When starting download, allow transfer dialog to stay in the background.

OH! Hvis dette er hva jeg tror det er - HURRA! :D

Edit: *jubler enda litt mer da dette faktisk er den funksjonen som han trodde det var og som han har etterlyst siden v7.0* :w00t:

Ny edit: :(

Viste seg at b2 bugga seg her på forumet pg lagde noen ekstra linjeskift jeg ikke ville ha. Får vente på b3 eller release :)

Endret av Blib
Skrevet
Ny edit: :(

Viste seg at b2 bugga seg her på forumet pg lagde noen ekstra linjeskift jeg ikke ville ha. Får vente på b3 eller release :)

Hvafforno? Den skjønte jeg ikke. Selv merker jeg ingenting galt.

• 2 uker senere...
Skrevet

noen som vet om en anna plass i kan laste ned B3? sitter på skolen og jeg kunne ikke laste ned fra den linken..

ja i vet at den funker.. men jeg får ikke låv til å laste ned filer fra slike plasser:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...