Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen slår seg av


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått ny PC, med XP. Men jeg har et problem. Nå har skjermen slått seg av flere ganger, uten at jeg har fått den på igjen. "NO SIGNAL" står det.

 

Dette skjer med kanskje 10-15 min mellomrom, og eneste utvei jeg finner er å boote.

 

Vet dere om dette er hardwarefeil? Eller hva er dette? Bør jeg kreve å få ny maskin?

 

MVH

Forhatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg installert drivere for skjermkortet da, og problemene er litt anderledes... om jeg trykker på en nedlasting eller noe, kan maskinen låse seg slik at jeg bare kan bevege musen på en linje... så rebooter den av seg selv, og jeg får beskjed om at en alvorlig feil har skjedd...

 

Når jeg prøvde å spille diablo 2, da tok det veldig lang tid før maskinen begynte å laste tingene, og etterpå fryste bildet seg, og jeg fikk beskjed om at grafikkdriverne var tilbakestillt ellerno...

 

Dette er en helt ny pc, skikkelig dritt!

Lenke til kommentar

Ok, har løst det :roll:

 

Load safe-proof settings i bios, og så enable fast write. det holdt ikke enable i bios, måtte laste ned en ny driver for radeon 9600 som gjorde at jeg kunne enable det i os'et.

 

Så hvis noen har slike problemer med ati-kort, så vet dere hvordan jeg løste det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...