Gå til innhold

Left hand eller right hand?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har da ingen hensikt å plutselig påstå at funksjonen er beregnet for de som bruker venstre hånda på musa.

Hvorfor ikke det? Det ER jo det funksjonen er beregnet til. Det er derfor de har lagt til den funksjonen - men jeg påstår jo ikke at det er slik den må brukes... Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg kommenterte bare dette fordi det var særdeles merkelig at ingen hadde funnet ut hensikten med funksjonen (dvs postet dette).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal en si det? Ser bare ikke meningen med det. Det er ingen som har spurt. Å bare plutselig si hva funksjonen er beregnet for, virker vel heller som en skal leke intelligent og overlegen.

Men hver sin "smak" i denne saken.

Selv om ingen har sagt det, betyr det jo ikke at de ikke vet hva funksjonen er beregnet for (virket som du påsto det i første innlegget ditt). Sikkert ingen som har tenkt på det på den måten, eller sett en anledning for å nevne det. :)

Skrevet
Har da ingen hensikt å plutselig påstå at funksjonen er beregnet for de som bruker venstre hånda på musa.

Det ER jo det funksjonen er beregnet til.

Hum, mulig jeg husker helt feil nå, men ble ikke righthand lagt til i 1.4/1.5 eller noe? Trodde det alltid var lefthand før den tid, uten noen mulighet til å forandre dette. Noe som gir mening, siden de fleste spillere på toppnivå har spilt siden før den tid og derfor ble vant til å bruke lefthand siden begynnelsen.

Skrevet
Right hand her, hvorfor bruker folk Left hand for og leke "1337"?

Hva mener du med å leke leet? Folk kan ikke noe for at dem er venstrehendte. Selv både skriver og spiller jeg med venstre hånd.

Skrevet

Jeg er venstrehendt, men selv bruker jeg høyre hånda på musa (uff, hvor sykt hørtes det ut?). Bruker også høyre "in-game".

Skrevet

Hvorfor ikke det? Det ER jo det funksjonen er beregnet til. Det er derfor de har lagt til den funksjonen - men jeg påstår jo ikke at det er slik den må brukes... Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg kommenterte bare dette fordi det var særdeles merkelig at ingen hadde funnet ut hensikten med funksjonen (dvs postet dette).

Nei det er ikke det den funksjonen er beregnet på da n00b. Han ene av de karene som lagde CS i gamledager var venstrehendt (tilgi meg for at jeg ikke husker navnet hans).

Det er den eneste grunnen...det ble og nevnt her tidligere at i ver. 1.4 eller no kunne man velge høyre\venstre, men ikke før.

Skrevet

Jeg har spilt med right hand hele livet mitt.

Nå synes jeg det er best med lefthand pga jeg blir mer konsentrert da... men siden jeg har brukt righthand så mye så blir det så uvant og da blir jeg ukonsentrert igjen :D

Skrevet
Nei det er ikke det den funksjonen er beregnet på da n00b. Han ene av de karene som lagde CS i gamledager var venstrehendt (tilgi meg for at jeg ikke husker navnet hans).

Det er den eneste grunnen...det ble og nevnt her tidligere at i ver. 1.4 eller no kunne man velge høyre\venstre, men ikke før.

Hvor seriøst vil du bli tatt med et slikt ord i innlegget?

Skrevet
DevN: Hvor seriøst vil du bli tatt med et slikt ord i innlegget?

Like seri0st som han Mr. WiseGuy som skrev innlegget foran... Beklager hvis jeg ordla meg på en slik måte at det kunne oppfattes som jeg var ute etter han pga. hans selvsikkerhet og holdning som

"Jeg vet best! Hold kjeft!" :realmad:

Hvorfor Å bare plutselig si hva funksjonen er beregnet for, virker vel heller som en skal leke intelligent og overlegen.

Jeg liker å brilliere med kunnskapen, i motsetning til deg som tar deg nær av folk som er mer intelligente og har mer kunnskap en deg selv og kan ikke komme med annet en sydige, sarkastike kommentarer...

Strutser er veldig tøffe ovenfor noen som de er høyere en og liker å hakke og sparke på dem. Det betyr at man kan holde en kost over hodet dems, slik de blir redde og stikker av...

Det som jeg skrev nå må på ingen måte tolkes som sarkasme fra min side, heller ikke at denne setningen er ironisk ment.

Forresten hva mener du med "Et slikt ord" ??

Skrevet
Jeg liker å brilliere med kunnskapen, i motsetning til deg som tar deg nær av folk som er mer intelligente og har mer kunnskap en deg selv og kan ikke komme med annet en sydige, sarkastike kommentarer...

Hvis ens innlegg ikke angår hva funksjonen faktisk er beregnet for, virker det heller som briefing om kunnskapene sine angående CS.

Jeg tar meg ikke "nær" av folk som vet mer enn meg. Man har vel alle litt mer kunnskaper enn andre på forskjellige områder. Koselig å få hjelp. :)

Forresten hva mener du med "Et slikt ord" ??

Bare et personlig problem fra min side, jeg tar ingen som sier "noob" seriøst. Virket ikke spesielt seriøst at du påstår at han (du vet hvem jeg snakker om) tar feil og kaller han "noob" for dette.

Skrevet

Det at jeg kalte han for n00b, var mest fordi han var så skråsikker på at han hadde peiling...(jeg kunne jo kalt han nabb for eksempel) Jekke ned folk som braser inn med über-kunnskapen sin. At jeg kunne valgt et annet ord er en annen ting,men jeg valgte å bruke et fra mitt CS-vokabular siden jeg tenkte det faktisk kunne passe her. Skjønner ikke egentlig hvorfor du har problemer med at jeg kaller andre for n00b... At du har problemer med dette er ditt problem, det var mest ment som en spydig kommentar fra min side...

Ang. hva venstre\høyre greiene er godt for i cs, var det jo relevant siden det var ingen som kunne komme med en vetig forklaring på hvorfor en kunne velge. Hvorfor har jeg allerede sakt og det var ment som 100% seriøst.

Skrevet

Ganske utrolig at en blir kalt overlegen og påstås å "briefe med über-kunnskap" når en bryter inn i en diskusjon med en litt seriøs forklaring på temaet som diskuteres.

Det mest utrolige er jo faktisk at NixNax av en eller annen grunn sier at jeg har "helt feil", og retter opp i dette med nøyaktig samme forklaring som jeg hadde. Ut i fra hva du skriver (sitat under) er du jo helt enig med meg... :shrug:

Er vel best jeg holder meg unna denne kategorien. Folk var litt hissig her... Skulle tro jeg hadde slengt drit til noen og vært ekstremt frekk i mine innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...