fenris1911 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er det ikkje mogleg å få tak i Nintendo DS i diverse lekebutikkar då?
TCi Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Er det ikkje mogleg å få tak i Nintendo DS i diverse lekebutikkar då? hahaha...ha.. ha.. Nesten morsomt.. Bare Elkjøp som tar de inn her. Om klesbutikkene tok de inn så hadde vi hatt millionvis av DS her, kan faktisk telle elektronikkbutikkene her på en hånd
Alastor Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Nå er det jo slik at du som stikker inn sent på dagen rett og slett er for seint ute. På butikken min, en middels stor en i oslo, så har vi omtrent ikke gjort annet enn å selge nintendoer i dag. Så å komme inn på sen ettermiddag er å tro på julenissen når det er et nylansert produkt som er ekstremt populært . Sent på dagen har ikke noe med saken å gjøre. De har ikke giddet tatt den inn ennå. De venter med det. Tirsdag var visst den tidligste dagen de ville ta den inn. Om ikke så tok det en uke til Ai, ja det var kjipt. Men om det er en liten elkjøp så er det rett og slett ikke alt som slike butikker tar inn. Mange konsentrerer seg feks mest om hvitt og brunevarer.
thomassit0 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 (endret) Jeg har bare en ting å si ang denne tråden. HAHAHAHAHAHHAHAHAHA Dette er så bra at det nesten må være en spøk . www.elkjop.no om folk lurte på om elkjøp satsa på nintendo ds eller ikke. EDIT: Lest litt flere sider nå, feilinformasjon har ført til at en liten fjær blir til 5 høns igjen..men bra at trådstarter er fornøyd . EDIT2: Når det gjelder priser, så er det jo ikke slik at butikker direkteimporterer fra USA. Det går gjennom en grossist, og det er grossisten som i størst grad bestemmer hvor dyre spill vil bli i norge. En annen ting er jo det at i USA er det langt fra alle steder de har moms, og der de har det er den på 7%. I norge er den på 25%, dette utgjør også mye penger. Når det gjelder at en elkjøpbutikk ikke har annonserte varer, så har elkjøp faktisk en annonsegaranti. Dette står det info om i hver eneste elkjøpavis som blir sendt ut . DS er jo ikke der jo? (elkjop.no) Endret 12. mars 2005 av 2mass
Alastor Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Var der fra torsdag ettermiddag. Er fjerna fra forsiden nå ser det ut til. Dukker nok opp igjen temmelig raskt tenker jeg. Men tror introduksjonstilbudet er borte nå.
slash Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Latsabber hele gjengen! Har du hørt en amerikaner prøve å uttale "latsabber"? Det høres ut som han sier "lightsaber". Men jeg er enig. Lyssverd alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå