Gå til innhold

Spraking på lyd i Premiere; Haster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er filmen i Premier laget av..er det en film..er det mange filmer satt sammen til en?

 

En ting som fikset noe lignende for meg engang er å rendre ut lyden separat, og bilde uten lyd. For så å sette det sammen som et nytt premier prosjekt og bare legge lyden og videoen sammen og rendre ut.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Dette "fenomenet" vert kalla audioclipping (om eg tar feil, får nokon som veit betre rette på meg). Det som skjer er rett og slett at lydnivået er for høgt.

 

For å finne ut kvar volumet er for høgt, finn fram lydmiksaren (Window --> Audio Mixer). Spel gjennom filmen. Der lydnivået er for høgt, vil målaren gå på raudt.

 

Det du må gjere for å fikse dette, er å setje ned volumet på klippet. Det gjer du i Effect Controls --> Volume. Set volumet ned eit par desibel, spel klippet igjen, og sjå om det vert raudt no og. Er det det, set ned volumet meir.

 

Av ein eller annan grunn, eg veit ikkje kvifor, høyrer ein ikkje sprakinga når ein previewer i Premiere. Difor er det alltid lurt å sjå gjennom filmen med audiomiksaren open, slik at ein slepp å rendre fleire gonger.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Dette "fenomenet" vert kalla audioclipping (om eg tar feil, får nokon som veit betre rette på meg). Det som skjer er rett og slett at lydnivået er for høgt.

 

For å finne ut kvar volumet er for høgt, finn fram lydmiksaren (Window --> Audio Mixer). Spel gjennom filmen. Der lydnivået er for høgt, vil målaren gå på raudt.

 

Det du må gjere for å fikse dette, er å setje ned volumet på klippet. Det gjer du i Effect Controls --> Volume. Set volumet ned eit par desibel, spel klippet igjen, og sjå om det vert raudt no og. Er det det, set ned volumet meir.

 

Av ein eller annan grunn, eg veit ikkje kvifor, høyrer ein ikkje sprakinga når ein previewer i Premiere. Difor er det alltid lurt å sjå gjennom filmen med audiomiksaren open, slik at ein slepp å rendre fleire gonger.

Du er en guds mann! :w00t:

Reddet nettopp søknaden min og konkurransebidraget mitt (som jeg har redigert på i 50+ timer)

:thumbup:

Takker alle for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...