Gå til innhold

Clan for noobz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bli kalt n00b for at man er dårlig i et FPS spill kan vere kjipt, da det gjerne skyldes høy ping rate (laggy/treig internett linje +/eller treig pc)

 

Motstanderne har da en fordel da DI kan ha skutt deg (og tent opp en røyk) før DU får reagert. :D

 

Å starte opp noob klan, kan og sammenlignes med handikapp OL

Endret av mago
Lenke til kommentar
MeTa][iC Skrevet 29/03/2005 : 17:42

Hehe, fant en PCW en gang. Het følgende: "Pro 1337-zor PCW. Cheatorz ONLY".

 

Det er jo artig å cheate da.. spesielt hvis alle cheater;) lan osv.. Noen som har den Myg0t cheaten? PM me..

 

Mago har ett poeng, men som en kamerat av meg sa "Jeg er ikke noob, en noob er en som nettopp har begynt, jeg er bare dårlig" :!:

 

Egentlig er det vel fellesbetegnelse på begge delene, men siden noob betyr nybegynner vil jeg tro at en noob clan er for folk som nettopp har begynt å spille, og vil bli bedre. En klan for dårlige folk vil alltid være dårlig, fordi di ikke har talent og ikke kommer til å bli særlig bedre

 

-Jeg er overtrøtt-

Lenke til kommentar
Det er jo artig å cheate da.. spesielt hvis alle cheater;) lan osv.. Noen som har den Myg0t cheaten? PM me..

"You should try downloading sporkeh, here's the link..."

 

Forresten, trådstarter, er litt keen på å trye for noob-klanen din.. Har noen venner som spiller i klan men det er stort sett 1.6 og de er for gode for meg.. Jeg har teamspeak-server da.. :love:

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...