Gå til innhold

6600gt MSI eller Gainward?


iCodden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ytelsen er som regel lik, hvis ikke du kanskje kan klokke gainwarden litt lenger om det er golden sample..

bundelen til MSI er kjent for å være FEIT :D

og MSIen skal være et av de mest stillegående...

håper det hjelper.. =)

jeg ville tatt MSI pga bundel og støysvakt..

Lenke til kommentar

Gaiward er jo en kjent og kjær sjermkortprodusent da. Har ingen personige erfaringer med produktene deres. Jeg har lest noen tester av MSI 6600GT som har gitt det bra omtaler. Som sagt tidligere er MSI kortene støysvake(i forhold til andre) og har eb fyldig bundel. Så er det prisen da. Der er vel MSI kortet nest billigst, kun Club3D er rimeligere, og de leverer ikke noe extra med i det heletatt.

Tror jeg ville godt for MSI kortet.

Lenke til kommentar

Tror eg ville gått for dette Gainward kortet , koster en liten 100,- mer enn MSI sitt, men siden det er GS følger EXPERTool med for "kontrollert klokking" og alle komponentene på kortet er utvalgt for å yte litt mer enn "normalen" for Gt6600 fra nVidia. Har PCI-E utgava av samme kort, gir 8400 på 3dMark 03 rett ut av eska på mi maskin, valgte det pga. VIVO og det kunne levers med resten av maskina, har MSI hovedkort..

Lenke til kommentar

Jeg har klokka mitt MSI GT 6600 kort forsiktig til 550/1000 (standard 500/900).

Fungerer veldig stabilt og støysvakt. Kan sikkert klokkes mer, men min PSU yter bare på 280 watt, så dette blir vel som å leke med ilden :-)

 

Jeg er ganske sikker på at de som velger MSI GT 6600 kortene vil bli fornøyd (punktum).

 

Spørsmålet er vel bare om man blir mer fornøyd med et annet kort ?

Lenke til kommentar

Jeg har MSI kortet selv og er veldig fornøyd med det. Liker spesielt godt kjølevifta på kortet. Den er meget stillegående. Jeg har ikke prøvd mye overklokking av kortet enda. Fulgte med masse spill og spilldemoer, men ikke noe jeg liker. Jeg liker at det er VIVO.

 

Etter mine erfaringer vil jeg anbefale deg MSI kortet.

Lenke til kommentar

Har selv MSI 6600GT - og det funker fett. Bundle'en er nice og (3spill + en haug programmer) Selv om spillene ikke er av de nyeste (Prince of Persia, URU og XIII (morsomt=P)) så er det en fin bundle. VIVO er det og, koble til masse gøy. Jeg er kjempefornøyd! Gå for MSI. Og det følger med noe klokkegreier jeg ikke har funnet enda.. D.O.T. (Dynamic Overclocking Technology) Ligger på en cd.. Står på pakken hvor mye du kan klokke å greier.

 

-Jar

 

QUOTE (iCodden @ 28/02/2005 : 20:52)

Men medfølger det klokke-program til msi sitt 6600gt kort?

 

Det følger med et klokkeprogram, men jeg bruker Rivatuner.

 

Hvor ligger det? Finner det ikke :ermm:

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...