Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Får man mulighet til dette senere? Da jeg lagde min NE - druid visste jeg ikke at dette ikke var en mulighet, så jeg begynte på en RP server med low population. Jeg kunne tenkt meg å ha den muligheten å bytte realm med samme character, kommer det noe slikt senere?
AccessDenied Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Mange som ønsker dette. Allikevel er det rent teknisk sett problematisk etter hva jeg har lest. Karakteren blir opprettet lokalt på en server. Man må altså flytte filen(e) denne karakteren har generert over til den serveren vedkommende ønsker å spille på uten å forkludre quest-progresjon, items ol. Dette kan sikkert gjøres manuelt av teknikerne til Blizzard, men dette vil vel medføre administrative kostnader de sikkert vil komme til å ta betalt for. At man kanskje må betale for det synes jeg faktisk er greit i og med at ingen er tjent med et system hvor spillerne kan hoppe fra den ene serveren til den andre. Plutselig kommer det deisende inn en lv60-horde på en nyoppretta server og kan leke seg med alliansen i dagevis før de har en sjanse å ta ham f.eks
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Jeg hadde ikke hatt noe problem å betale for dette, om det var en engangskostnad for hver gang man ville bytte. Hvilke servere er de mest populære for tiden? Burning Blade?
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 En kar her påstår følgende; Det er rart dem ikke klarer å lage innloggingsprofiler som gir samme rettigheter på alle servere. Er jo standard på alle win 2003 servere bare man kjører en domenecontroller som ordner dette. Må være et bevisst valg fra blizzard dette. Tviler på det er et teknisk problem, men man vet aldri.
haarod Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Håper dette blir fikset snart, orker ikke å være på Burning Blade mer. Begynner å bli litt lei av kø, så hvis det blir mulig så skal jeg flytte over til Daggerspine!
inken Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Trur de kjører Oracle system som behandler karakterer, items, quests etc. Jysla stress å suge ut ein record med tilhøyrende stash antageligvis manuelt (uten at eg har sett relasjons modellen )
Prizefighter Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jeg har også problemer med å logge meg på blizzard sine forumer, slik at jeg kan legge inn et spørsmål om akkurat dette. Noen andre som har problemer med å logge seg på? Kom også over dette: Q: Can I move my character to another realm? A: This is something that is not offered at the moment, and if this situation changes there will be an announcement on the main website. Endret 14. mars 2005 av Chris88
Irons Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Håper dette blir fikset snart, orker ikke å være på Burning Blade mer. Begynner å bli litt lei av kø, så hvis det blir mulig så skal jeg flytte over til Daggerspine! Får på daggerspine er det ikke kø Satt i 10 minutter å venta på å få starta i går... Men syns det er greit at de ikke lar folk hoppe mellom servere... Eneste stede jeg kan se at det ville være bra var på servere som hadde for mange spillere, sånn at de kan flytte over folk som selv vil til servere med low/medium... \\Sp33D
rimaX Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Er ofte kø på daggerspine ja, men nå kommer det jo snart nye servere så...
hwknut Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Q: Can I move my character to another realm? A: We're currently testing such a system, and hope to have it available in all regions in not too long. Note that such a transfer system will naturally have some restrictions on its use.
chokke Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 når kommer nye servere? Skal starte en char der og komme fort opp lvl
rimaX Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Sikkert om 3 uker eller no, siden de har sagt de trenger nye servere før de kan sende ut flere kopier av wow til butikkene.
Ravn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Håper dette bytte-systemet kommer raskt. Vil over på en PvP server. Gidder ikke lage en identisk karakter på en PvP server.
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Håper dette bytte-systemet kommer raskt. Vil over på en PvP server. Gidder ikke lage en identisk karakter på en PvP server. Ja, de fleste er fornøyde med valget sitt nå. Som jeg, er kjempefornøyd med min prest, men gidder ikke å starte en identisk character og måtte gjøre de samme questene om og om igjen. Blir for dumt bare, så derfor håper jeg de får fiksa det slik at det er mulig å bytte server for en liten sum. EDIT: Må kanskje tilføye at det kanskje er litt juks og flytte fra en PvE til en PvP server i og med at det litt lettere og lvl'e på en PvE server enn en PvP server. Endret 15. mars 2005 av HKoN-
Fury Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 "Note that such a transfer system will naturally have some restrictions on its use." Viktig å legge merke til dette. Når jeg tenker "naturlige restriksjoner" så er det på maks antall overføringer pr. Char, og begrenset valgmuligheter på Realms du kan flytte til. Når jeg ser på Blizzards prioriteringer og/eller villighet til å innføre et slikt system, så er jeg ganske sikker på at de ikke vil tillate mer enn 1 overførig pr. Char og ikke mer enn 2-3 Chars pr. konto. Og bare oveføringer til Realms av samme type. RP Realms er bare Normal Realms med en ekstra role-playing policy. så jeg ville tro at de kan flytte til Normal Realms.
Zlash Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 En kar her påstår følgende; Det er rart dem ikke klarer å lage innloggingsprofiler som gir samme rettigheter på alle servere. Er jo standard på alle win 2003 servere bare man kjører en domenecontroller som ordner dette. Må være et bevisst valg fra blizzard dette. Tviler på det er et teknisk problem, men man vet aldri. Som sagt, det ville ikke vært særlig morsomt om en level 60 person hoppet over på en ny server og ganket konstant i 2 uker. Det ville ikke vært særlig morsomt om personer hoppet over på andre servere for å griefe konstant i 2 uker for deretter å hoppe tilbake til serveren de begynte på. (Altså uten å risikere å ødelegge ryktet sitt på sin egen server) Noe av det flott med mmo spill er at man blir "kjent" med personene man spiller sammen med. Men hvis alle hopper rundt og bruker forskjellige servere hele tiden blir dette umulig. Det er absolutt et bevisst valg av Blizzard. Likevel kommer sannsynligvis denne funksjonen etterhvert hvis ikke ting bedrer seg. Det vil likevel kun bli mulig å flytte characteren sin til en low pop server.
Prizefighter Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Når jeg tenker over det så har du rett. Nå har jeg gadda og laget en ny char. på Burning Blade og blitt kjent med mange folk, kjempe artig. Er kanskje blitt litt for avhengig. Det jeg gleder meg til nå er patchen som kommer på fredag!
Ravn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Disse restriksjonene Blizzard nevner, noen som vet hva dette er eller drar dere forslag ut av en hatt? Restiksjonene kan være så enkle at nicket man benytter kan ikke være tatt på den serveren man ønsker å overflytte seg til, samt etter man har byttet server må man vente en uker for å flytte seg igjen, eller man må være Guildless. Men dette er seff spekulasjoner. For min del ser jeg ikke noe galt i at lvl60 spillere ønsker å bytte til en lite befolket server etter at dishonor kills blir innført. Idioter er det overalt, men tviler på at en som er lvl 60 vil bruker tiden sin på å få flust av dishonor kills. Men med dette sagt, jeg kan ta feil. Patchen på fredag ja, blir sjov den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå