Gå til innhold

PCutstyr.no --Veldig treig på levering


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller?

 

Bestilte 2 S-ATA disker hos pcustyr.no på torsdag og jeg regnet med at de ville være hos meg til tirsdag.Har ikke noe erfaring med dem,men regnet med at det var god fisk.

 

Og varen er fortsatt ikke blitt sendt.Stått på plukk rimlig lenge.De aller fleste sender varen samme dag hvis man bestiller før 1500,men disse gutta hakke fått ut fingern engang.Står forsatt på plukk Blir irritert .Hadde jeg vist det ville jeg ha bestilt hos noen andre.

 

Andre som har opplevd det samme eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De hadde de diskene jeg ville ha-Orket ikke å bestille fra 2 forskjellige webshop-Men hadde jeg vist at de var så fordømt trege ville jeg ha tatt noen andre og heller betalt 50-70 kr mer hos noen andre.

 

Det er veldig irriterende faktor.De burde se på dette problemet og evn få inn litt mer bemanning.På lang sikt så tjener man på det.

Lenke til kommentar

Har samme erfaring her også, sinnsykt lang leveringstid. I mitt siste tilfelle, der jeg hadde bestillt en 17" lcd av de, brukte de så lang tid på å pakke dritten, at jeg kom over ukens tilbud på komplett istedet :D ikke bare sparte jeg penger, men fikk skjermen etter 4 dager også. Er sånne ting som får meg til å handle andre steder :p

Lenke til kommentar

Hvis bestillingen er inne før kl 13, blir varene normalt sendt dagen etter.

 

Hvis du bestilte ETTER kl 13 på torsdagen, får de bestilt fra sin leverandør på fredag, og da kommer disse til PCUtstyr på mandag og blir normalt sendt samme dag. Altså du får trolig varen onsdag eller torsdag. Helg er noe dritt ;)

 

Jeg passer alltid på å bestille før kl 13, for da får jeg varene dagen etter (henter hos dem da jeg bor i nærheten)

 

Som en annen har nevnt, PCUtstyr har ikke eget lager. Beholdningen du ser på nettet, er egentlig leverandørens beholdning. Det er pga dette de vinner "Billigste Webshop" da dette holder kostnadene nede.

 

Vil du ha varene raskt, kjøp på sjappa i by'n

Vil du ha varene billigst, kjøp.....på nettet.

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar

Bestilte et lerret av pcutstyr.no, som ble sendt SAMME dag som bestillingen kom inn.

Da jeg hentet lerretet mitt, viste det seg at det hadde fått hard medfart i posten.

Kontaktet pcutstyr.no, som fortalte meg at jeg skulle levere dette på posten, med skadeskjema. Det gjorde jeg og etter en rask telefon til pcutstyr, så var et nytt lerret på vei til meg. Det kaller jeg BRA service!! :thumbup:

Lenke til kommentar

De kan ikke bare leve av dårlig service.

 

Antaglivis har de bemanningsproblemer når det gjelder pakking og de har fjernlager.Jeg sparte 35 kr.Kunne handlet de samme diskene hos en annen webshop og de hadde sendt det på torsdag,og jeg hadde hatt det ferdig montert i pcn nå.Det er dårlig butikk for pcutstyr.Blir ikke varen sendt i dag avbestiller jeg og bestiller hos noen andre.

 

De aller fleste webshoppene bruker maks 1 dag på å behandle bestillingen.Ikke 4 dager.

Endret av LeXUS_
Lenke til kommentar

Treg levering er ikke dårlig service, mer dårlig rutine. Har handlet DVD brenner og skjermkort hos PCutstyr. De var umåtelige trege, men som sagt. de leverer. Skal du ha noe kritisk så kan du ikke stole på noen som helst webshop grunnet at Posten Norge AS ikke er til å stole på. Husker jeg måtte sende en mobil med Posten Norge slik at kunden skulle ha den dagen etter. Sendte med expresspakke over natt. Tid 2 dager grunnet en kansellert flyavgang og ingen rett på refundering av frakten grunnet Posten Norge tok på seg Force Majeure kappa og sa de ikke hadde skyld i en kansellert avgang. Sant nok. men er irriterende.

Skal du ha ting fra nettbutikker kan du ikke kreve like mye som når du kjøper det i butikk. Noe blir ofret pga av pris og det er som regel leveringen.

Lenke til kommentar
Treg levering er ikke dårlig service, mer dårlig rutine. Har handlet DVD brenner og skjermkort hos PCutstyr. De var umåtelige trege, men som sagt. de leverer. Skal du ha noe kritisk så kan du ikke stole på noen som helst webshop grunnet at Posten Norge AS ikke er til å stole på. Husker jeg måtte sende en mobil med Posten Norge slik at kunden skulle ha den dagen etter. Sendte med expresspakke over natt. Tid 2 dager grunnet en kansellert flyavgang og ingen rett på refundering av frakten grunnet Posten Norge tok på seg Force Majeure kappa og sa de ikke hadde skyld i en kansellert avgang. Sant nok. men er irriterende.

Skal du ha ting fra nettbutikker kan du ikke kreve like mye som når du kjøper det i butikk. Noe blir ofret pga av pris og det er som regel leveringen.

Nå er vel problemet her at pakken ikke er sent ennå.

Den er fortsatt hos pcutstyr.

 

Men jeg er enig, Posten er ikke noe mye bedre ;)

Overbetalt er de også.

Lenke til kommentar

PCUtstyr er den mest useriøse butikken jeg har vært borti.

De har brukt 2 måneder på å behandle en retur:

 

Jeg bestilte noen varer før jul, og etter litt smårot i lagerstatusen (jeg bestilte der pga de HADDE varene på lager, liksom) ble etterverdt sakene sendt.

 

MEN, så benytter jeg meg av angreretten og returnerte et skjermkort jeg kjøpte. Jeg ventet og ventet, men ingenting skjedde. Tok kontakt, og joda alt var bra. Venter fremdeles, og sporer selv opp pakken jeg sendte, og blir temmelig paff når det viser seg at den ble hentet ut av posten 2 uker ETTER at den ankom (hvorfor sa de at alt var OK uten å sjekke!?). Etter ca en måned får jeg en e-post om at angrefristen ikke gjaldt bedrifter, men at jeg kunne få tilbake nypris - 20%. OK - jeg dreit meg ut (hadde glemt at varen var en del av et kjøp gjennom bedrift), og godtok tilbudet. Men pengene kom aldri. Purret flere ganger, med over en ukes mellomrom, uten å få svar. Fikk omsider svar i forrige uke, og da var det sendt til faktura-avdelingen. I går kom omsider pengene (en uke brukte faktura-avdelingen...).

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...