perspektiv Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hjelp... Jeg har en Acer-maskin - og Windows XP Home. Jeg dro på en ukes ferie, og da jeg kom hjem var lyden bare borte. Ingen lyd noe sted - og ja - jeg har sjekket både ledninger og voluminnstillinger. Jeg kjørte end-it-all et par ganger før jeg dro på ferie,i forbindelse med redigering av video. Men lyden virket uansett som den skulle - siste gangen jeg benyttet pc'en, da uten å ha kjørt end-it-all (avslutte alle prosesser, bortsett fra de livsnødvendige). Noen som har en ide om hvor jeg bør begynne å sjekke - hva problemet kan være?
aadnk Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kan hende vil det hjelpe å reinstallere lyddriverene? Det er ikke umulig at det kan ha oppstått komplikasjoner vedrørende et nylig installert program eller lignende. Ellers kan du jo selvsagt benytte System Restore til å tilbakestille datamaskinen til et tidspunkt der dette problemet ikke eksisterte.
perspektiv Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Taskk for svar. Hvordan går jeg frem for å kjøre system restore?
perspektiv Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Har også et spørsmål til: dersom jeg tilbakestiller, vil det da påvirke alle oppdateringer jeg har foretatt (spyware-virus osv.) i denne perioden? Vil disse også bli "nullet" ut?
Kenny Bones Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Nei, restore-funksjonen som følger med Windows påvirker ikke nylige lagrede filer. Det påvirker kun programmer såvidt jeg har forstått det. Tror ikke det påvirker noe som Windows ikke har noe med ihvertfall. System restore er alltid trygt å bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå