Gå til innhold

Redding av BIOS


Humbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om det er noen steder i Bergen som gjør det. Men benyttet meg av muligheten til å sende brikken inn til Komplett som gjorde det for meg tok ca 4 dager. Er greit å sende ved rett bios på diskett eller link til hvor de kan finne rett bios. Kostet 150kr da. det er noen år siden jeg gjorde det og kan ikke garantere at de fortsatt har dette tilbudet, men ring de så får du sikkert vite hva du kan gjøre.

 

Edit: vær forsiktig når du plukker ut brikken. Regner med at du kan sende inn hele HK men da blir det litt mer frakt.

Endret av SmoPe
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt HK hos komplett og jeg sendte kunn inn brikka, de har en krybbe som de legger brikka inn i og programmerer den direkte derifra. dermed spiller det ingen rolle hva slags HK det er. Men det er viktig at du forteller de hva slags HK du har og helst legger ved den Biosen du vil ha på.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar! Har sendt mail til komplett om saken, men ikke fått svar enda. Tenkte kanskje forskjellige IT-butikker hadde en sånn dings som kunne reprogrammere BIOSer uansett hovedkortprodusent. Om ikke det går så blir det vel nok å bestille ny BIOS fra nettet regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...