Clausewitz Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hei folkens. Jeg har EPoX EP-8KDA3J hovedkort, Sempron 3100+, 512 MB Twinmos RAM, CD-brenner og en 80 gig IDE HD. Nylig kjøpte jeg en 200 gig SATA fra Matrox. Har hatt store problemer med å få SATA-disken. Til slutt godkjente windows98se disken. Men da fant den ikke cd-rom brenneren i det hele tatt Noen som har en driver eller noen gode råd?
Zink Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Har du prøvd chipset-driverne for win9x? Her FAQ OS kan ikke se s-ata disk Endret 28. februar 2005 av Zink
Clausewitz Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 WinXP er djevelens verk! Tar litt for mye systemressureser for at jeg liker det, dessuten er det jo sikkerhetshull på sikkerhetshull. Generelt er jeg lite fornøyd med XP. Takker Zink! Skal prøve det ut.
Clausewitz Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 zink: Den linken inneholder driver til winxp... Noen som vet hva enchanced kan være når det gjelder sata-disker?
Chief_R-W Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hvis du skal ha skikkelig operativsystem kjør windows 2000 professional.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå