Gå til innhold

HW.no guild - Alliance (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble alliance-guild på Silvermoon her? Kanskje jeg blir med litt, har spilt litt der fra før, har en lvl 12 NE Druid eller noe sånt.

Skrevet

Navn: Revx

Rase: Human (male)

Klasse: Warlock

Nåværende level: 7, snart 8

Yrke: Arbeidsløs

Skulle vel holde?

Skrevet

Main:

Nick: Jolinar

Rase/klasse: Human Warlock

Level: 10

Yrker: Skinning/mining

Alt:

Nick: Apoffys

Rase/klasse: Night Elf Druid

Level: 5

Yrker: Arbeidsledig ATM, blir nok herbalism/alchemy

Skrevet

Jo, noe sånt. Jeg har lagt til de overnevnte i kontaktlisten min ingame, men har ikke sett særlig mange snurter.

Utrolig mange knøler på alliance-siden, forresten. Har spilt et par uker på horde-siden, og trives ganske godt der. De første par timene som human resulterte i 3 spillere på ignore-listen.

Skrevet (endret)
Jo, noe sånt. Jeg har lagt til de overnevnte i kontaktlisten min ingame, men har ikke sett særlig mange snurter.

Rart, jeg har lagt bl.a. deg i lista, men har ikke sett deg pålogga en eneste gang.

Kanskje du spiller i arbeidstiden/midt på natta? Jeg er spiller stort sett bare mellom 15-23, men det er vel det de fleste gjør. Eneste jeg har sett er RevX og Valbjørn. :hmm:

Edit: WTF????? Twen=lvl48 priest? :wow:

Endret av E-Ton
Skrevet
Edit: WTF????? Twen=lvl48 priest?  :wow:

Det stemmer vel i grunnen ganske bra. Kan ikke si jeg har sett noen av dere in-game. Og btw, jeg skal ikke stå på medlemslista, jeg er bundet til Sin. Bare lurte på hva guilden het fordi det hadde vært morsomt å se etter dere. ;)

Skrevet

Det stemmer vel i grunnen ganske bra. Kan ikke si jeg har sett noen av dere in-game. Og btw, jeg skal ikke stå på medlemslista, jeg er bundet til Sin. Bare lurte på hva guilden het fordi det hadde vært morsomt å se etter dere. ;)

Sikker på det? Hadde vært kjekt med en level 48 prest i guildet...... :dribble:

Skrevet

Sikker på det? Hadde vært kjekt med en level 48 prest i guildet...... :dribble:

Ja, jeg er _veldig_ sikker på det, så jeg hadde satt pris på å bli fjernet fra listen. ;)

Skrevet

Får nesten si i fra at jeg har begynnt på en ny karakter, men den skal ikke være med i denna guilden (alt for få som har meldt seg på)

Bruker nicket Hellslayer om noen vil legge meg til som venn, og jeg spiller på silvermoon ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg og en kompis er på Silvermoon-

Jeg er human warrior - lvl35

han er human mage - lvl36

Henger rundt BB for tiden.

Jeg kaller meg Talgmar så bare /w meg noen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kunne vært kjekt å vite navnet på guildet ja, men jeg er intressert i å være med :!:

Character navn: Dimling

Race: Human

Class: Paladin :w00t:

lvl: 46

Professions: Herbalism (300) og Alchemy (284)

Alle sec.profs: Fishing (ca 200), Cooking (ca 200) og First Aid (ca 250).

Server: Silvermoon

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle begynne på PVE server nå siden honor systemet har kommet, har hørt så masse om at det er umulig å grinde exp. Så dette er hva jeg lurer på:

Kan jeg bli med fra lvl 1 eller må jeg vente til jeg blir lvl 20... er ganske ny i spillet, selv om jeg har hatt det i en måned. fordi jeg har ikke fått spillt... les sig så skjønner dere :p...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...