ruban Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 hei! jeg får dette erorr meldingen når jeg starter steam! precondition assertion failed name:in recvmsgdata state program: c:\valve\steam\steam.exe feil:src\csclintconnection.cpp line:1765 m_curRecvstate== eRecvMsgdata hva er det jeg kan gjøre får å starte steam?? hjelp meg plis!! se screen shot!
SuperJan Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 akkurat den samme får jeg, skjønner ingenting..
A.J Green Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Bug fix gå gjennom den skritt for skritt så skal det nok ordne seg. Har aldri gjort det selv så ikke spør meg om hjelp.
SuperJan Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 har gjort det som står der men det hjalp ikke.. Svarte.
A.J Green Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 For meg virket det som du da enten må uninstalle steam evt bytte brannmur/antivirus Tviler på at det er sistnevnte men... En uninstall av steam tar jo ikke lange tiden om du har setup filen liggende. Hvis ikke tar det heller ikke mer enn en snau time dersom du har adsl.
SuperJan Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nå har jeg uinstalla steam, og innstallert det på nytt, men når jeg skriver inn acount og password får jeg denne feilmeldinga: Could not connect to Steam Network. This could be due to a problem with your internet connection, or with the Steam network. Please visit www.steampowered.com for more info. Rart detta, fungerte helt fint på onsdag eller torsdagen, klikka samme dag som updaten skulle komme..
A.J Green Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nå har jeg uinstalla steam, og innstallert det på nytt, men når jeg skriver inn acount og password får jeg denne feilmeldinga: Could not connect to Steam Network. This could be due to a problem with your internet connection, or with the Steam network.Please visit www.steampowered.com for more info. Rart detta, fungerte helt fint på onsdag eller torsdagen, klikka samme dag som updaten skulle komme.. Ja, vi elsker steam? Har du en brannmur som blokker steam mot internett?
SuperJan Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nei tror da ikke det.. Det fungerte som sagt helt bra til dagen den ble oppdatert, jeg har ikke gjort noen forandringer på noe som helst, har fungert problemfritt i 4mnd fram til nå.. Merkelig
A.J Green Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nei da vet jeg ikke hva som skal til. Jeg er typen som begynner og uninnstalle steam, slette mappen og alle mulige register keys under steam og valve og så innstalere det igjen
SuperJan Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 hei!jeg får dette erorr meldingen når jeg starter steam! precondition assertion failed name:in recvmsgdata state program: c:\valve\steam\steam.exe feil:src\csclintconnection.cpp line:1765 m_curRecvstate== eRecvMsgdata hva er det jeg kan gjøre får å starte steam?? hjelp meg plis!! se screen shot! Har du fått til noe?
SuperJan Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nei da vet jeg ikke hva som skal til. Jeg er typen som begynner og uninnstalle steam, slette mappen og alle mulige register keys under steam og valve og så innstalere det igjen Har gjort alt dette så da veit ikke jeg heller.. Har Telenor hvis det skulle ha noe å si.
ruban Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 hei! jeg har ikke fikset den ennå! jeg venter på svar fra steampowered.com! jeg skal si fra hvis jeg får svar fra dem og hvis jeg greier å fikse feilen! hilsen ruban
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå