Gå til innhold

Når kommer det ny MS flight simulator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har greie på når det kommer en ny FS9 (altså fs10 ;) )

Og om den da i såfall vil ha bedre støtte for HT?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg liksom aldri blir helt fornøyd med grafikken i FS9.

Har P4 3.0 @3,3 1GB ram @440Mhz go 2x74Gb Raptor raid0, sammen med Gt 6600 @600/1260 og selv om det jo ikke er det aller råeste, hadde jeg forventet bedre (større forskjell fra min gamle P3)

Da jeg byttet skjermkort fra X600 til GT6600 fikk jeg godt over det dobbelte i 3dmark, men det ble liksom ikke så fryktelig mye bedre syns jeg.

Nå er det jo en kjent sak at FS9 er mer cpu krevende enn skjermkort-krevende.

Og det jeg etterhvert ser er at i oppgavebehandling ser det ut til at forbruket er ca 60%. Men det som får meg til å tro at dette kunne vært bedre er at fordelingen er 100% på den ene og 10% på den andre cpu delen. Dette er ikke typsik for andre spill, der det ser ut til og deles ca likt i HT.

Så derfor lurer jeg altså litt på om man kan forvente noen endringer på dette området i FS fremover. Også om andre har noen erfaringer rundt dette, evnt tips.

(hva skjer feks om jeg skrur av HT??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si siden ingenting har blitt annonsert ennå.

Man skulle jo tro 2006 var det neste, siden det passer så fint inn i mønsteret, men man kan aldri vite...håper de røsker skikkelig tak i fysikken etterhvert.

Skrevet (endret)

Det er litt vanskelig å stille inn grafikken skikkelig, men det er fullt mulig å få bra grafikk.

Kan sikkert forklare hvordan seinere i dag.

Edit: Hadde jo ikke vært feil med en oppdatering på bakkestrukturene, men det blir sikkert litt vanskelig.

Endret av Marius_EV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...