Cro Cop Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Noen andre som opplevde det litt over 13:00 i dag (lørdag)? Skal sende Error til dem så funker ikke opplegget. Det er et lite vindu som dukker opp når spillet krasjer. Lurer på hva som skjer når jeg skal logge inn igjen. Alt det jeg gjorde før spillet krasja, er det borte? Hvis det er det så legger jeg WoW på hylla for godt.
Cro Cop Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Nope. Jeg fikk fortsette nøyaktig der spillet krasja
skille22 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nope. Jeg fikk fortsette nøyaktig der spillet krasja Kommer du til å legge inn et innlegg for hver gang spillet kræsjer eller serverne er nede?
KompleX Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Satan... Blir så lei av WOW kiddies som klager over alt og alle. MMORPG's funker sånn, og de fleste har til og med daglig "downtime" også. Så slutt med all klaginga over pengene, server crash osv osv. Ingen bryr seg.
purpledonkey Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Syns ikke dette var så mye klaging. Han visste bare ikke at man kan fortsette akkurat der man var selvom spillet krasjer.
skille22 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Syns ikke dette var så mye klaging. Han visste bare ikke at man kan fortsette akkurat der man var selvom spillet krasjer. Det er lov å tenke selv.
purpledonkey Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Det er lov å holde kjeft om man ikke har no konstruktivt å si
skille22 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Det er lov å holde kjeft om man ikke har no konstruktivt å si Sant nok. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå