Smog125 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hvordan kan man gjør om måtten å betale på??? Ser ingen "change Pay methond" når jeg logger meg inn i kontoen min Skal bruke Game Cards istedenfor Vista.
zbegra Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg har spurt Blizzard om dette og fikk følgende svar: Hello, Currently the account management pages are not complete, but you will be able to change your payment details later this month, prior to the next billing period. Blizzard Europe Entertainment Johnny Billing Support www.wow-europe.com Strengt talt slutten av måneden nå så de bør få ræva i gir Endret 26. februar 2005 av zbegra
Arve Systad Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 http://www.wow-europe.com/en/ <== Les øverste nyhet
Smog125 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Takk for infomasjonen. Fant ikke noe av dette i forumet til Blizzard. Men viste om den øveste nyheten
haarod Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg har spurt Blizzard om dette og fikk følgende svar: Hello, Currently the account management pages are not complete, but you will be able to change your payment details later this month, prior to the next billing period. Blizzard Europe Entertainment Johnny Billing Support www.wow-europe.com Strengt talt slutten av måneden nå så de bør få ræva i gir Joa, de skulle få det opp iløpet av den første gratis måneden, ikke den første måneden. Og det har bare gått 15 dager siden release. (Virker som om det har gått mye lengre?)
Smog125 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Nei ,det virker ikke som det. Men Game Card greine skal jo komme i butikken den 4 mars. Og om det kommer til norge er noe annet. Vil så gjerne bruke det istedenfor Vista kort.
haarod Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Men nå bør de begynne å få "ræva i gir". Min første mnd expirer snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå