RaW_DeNiM Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 topic sier vel alt? men hvordan legge inn CS:S skins? og vilken mappe osv? skjønner ikke bæra her Er silverpackv12 jeg vil ha inn
GoldlaXiE Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) Les readme Edit: Det vanligaste er å legge det i Steamapps - "Ditt brukarnavn" - Counter Strike: Source - cstrike Endret 26. februar 2005 av Gullegutt
RaW_DeNiM Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Les readme Edit: Det vanligaste er å legge det i Steamapps - "Ditt brukarnavn" - Counter Strike: Source - cstrike tusen takk.. funka fett
Simogun2 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Les readme Edit: Det vanligaste er å legge det i Steamapps - "Ditt brukarnavn" - Counter Strike: Source - cstrike Jeg lurte også på det, men skal jeg bare gå inn på: SteamApps - "Mitt brukernavn" - Counter-Strike: Source - cstrike, så bare legge inn der?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Det følger vel med 2 mapper? Den ene heter Models og den andre heter Materials? Om det ligger en/ begge de mappene i filen du lastet ned, så skal du legge de inn i cstrike mappen din, ja. Ellers står det veldig ofte i readme, som GoldlaXiE sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå