clayman_ Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Tenkte på en ny linje som kan holde opp til 5 personer med internett. Skal ha dette pågrunn av gaming, lans. noen linjer som kan holde disse kravene? har sett litt på sdsl, men det koster jo sykt mye.
Azton Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Ville nok anbefalt SDSL der ja. Kanskje du finner en greit ADSL linje med stor upload. Vet NGT er greie på upload, samt du har jo muligheten til å booste opp linjen for en liten sum hvis du skal ha LAN. - Azton
pannelars Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det vil funke med adsl med en linje på 2200/512 el 3000/640. Dette er hentet fra levrandøren www.bluecom.no De er rimlige og ganske stabile. De er også lette å prate med hvis det er noe feil..
Fungus Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 www.adsl.no 8mbit med 640 opp.. større adsl linje er ikke lett å få tak i :-) og sjekk prisen med 3 års binding... Rart jeg koser meg om dagene da ?? 800Kb/s gjør selv de største disker små
r3dnax Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 bind deg ikke i 3år.. det er jo faen meg lenge.. innen dn tiden kan jo hele norge ha 100mbit.. (unten om deg da.. som har bindt deg i 3år) ontopic ville valgt en linje som har min 512 ut hvis dette ikke er mulig så er telenor sine linjer ganske greie på ping.. ellers kan du bare ha en vanlig billig nextgentel linje og så kan du oppgradere linja kun for en helg for eks (tror det er 3 og 3 dager..) da får du 4mb i den perioden.. og det holder lenge for 5 stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå