xtrail Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hei Jeg lurer på og bytte fra Telenor ADSL og til BKK ADSL. Har 2048/256 som er det meste Telenor kan levere til meg og jeg betaler 549Kr imnd. . men jeg sjekket hos BKK og de kan levere 4000/600. for samme pris. Så kommer det store spørsmålet... Er det noen som har BKK og kan svare på om det er en god leverandør. Om Bkk stenger porter som blir brukt til F.eks. DC+ eller Bittorrent. Er veldig fornøyd med Telenor. De leverer den hastigheten som jeg betaler for men. jeg vil ha litt større fart inn og ut.. Hvis det er noen som kan komme med Fordeler og bakdeler for BKK så er jeg takknemlig for det..
Cerb Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 BKK er eit dritselskap, har flere venner som har BKK og dei dett ut støtt å stadig. BKK e ikkje fint å ha vist du like å laste ned fra P2P heller. SÅ nei ikkje bruk BKK
Chief Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 BKK er et selskap som tenker på seg selv og ikke kundene. Har du andre leverandører så gå for det. -Chief-
xtrail Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Takker for svarene.. Det ser ut til at jeg beholder Telenor litt til. Er det flere som har erfaringer med BKK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå