Gå til innhold

Hjelp til kjøp av kabinett

Anbefalte innlegg

Skrevet

ZinnX, stacker er IKKE bygd i alu.

Besides its unique cross-flow fan, the CM Stacker supports up to eight regular fans, giving it unmatched cooling performance. Built from 1.0 mm thick steel plate, the CM Stacker is immensely strong, with a high-quality anti-vibration stand providing extra protection for the system.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Kanskje dumt sp.mål, men men. Jeg har nå et midditower som står på PC pulten min. (liker best å ha det der, enn på gulvet...) Hvordan vil et Maxi Tower, CM Stacker, være å ha på et bord?? Er det så stort eller hvordan vil det se ut? hehe...

Skrevet
Forskjellen er?

Kan noen fortelle meg hva som gjør at det ene Stacker kabinettet er en 100-lapp billigere enn det andre? :hmm:

Forskjellen er kun fargen, og prisen er vel fordi Psdata har tilbud på det søvfargede og ikke på det sorte .

Microplex tar 1395.- for begge typene .

Menst Psdata tar henholdsvis 1195 for sølv og 1295 for sort .

Skrevet (endret)

Ok... Takk for det, Snekker'n! Men det står at frakt vekten er 19kg på det gråe og 16kg på det svarte... Bare en skrivefeil eller?

PS: Er maxitower greit å ha på en pult eller blir det for svært..:? ;) Og hvilken farge bør jeg velge? (Regner med noen har sett de i virkeligheten... :p )

Endret av ZinnX
Skrevet
PS: Er maxitower greit å ha på en pult eller blir det for svært..:? ;)

Eg har Thermaltake Armor ståande ved siden av meg :dribble:

må sei det er litt svært, men så lenge du har god nok plass så går det fint :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...