msakram1984 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hei! Fikk nextgentel for par dager siden, og det går ufattelig tregt på nettet. Har disabla lat som heter firewall. Må jeg åpne porter? Isåfall åssen må jeg gjøre det. Routeren fra NT er koblet opp mot en trådløs router fra DLINK DI514, og jeg kommer på nett, men det tar 10 min, og åpne vg.no. Har noen der ute noen peiling på dette problemet?
woid Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 går det like treigt hvis du ikke bruker trådløst, men er direkte koblet i routeren med kabel?
Zeph Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Test uten den trådlause ruteren, er mulig den har problemer, men 10 minuttar var ekstremt lang tid. Edit: Litt sein der ja Endret 25. februar 2005 av zeph
msakram1984 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Jeg får full hastighet opp, men ned sliter jeg på BT. Nå har vg begynt å virke normalt også. Har noen noen ideer? Prøvde med routeren kobla inn rett mot maskinen med det innebygde nettverkskortet, men den fant ikke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå